Conny_S Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Splinter Cell Pandora, single player demo har släppts, finns på bla www.filefront.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Är det något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Jag har fullversionen på xbox. många nya grejer! (orkar inte rabbla allt) t ex p900 finns med (reklama på!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Hur kan du ha hela på x-box när det ens inte har kommit ut?, ja, pc demot är absolut nåt att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Det finns väl visst på krysslåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Det finns väl visst på krysslåda? Nej, men på streck lådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 nej, det kommer 3/23/2004 till x-box och pc.. Jag spelade igenom demot nu förresten, underbart var det. Rekomenderas, skuggorna är underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Nej, men på streck lådan Som betyder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Jag Tror han skojja Skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Hur kan du ha hela på x-box när det ens inte har kommit ut?, ja, pc demot är absolut nåt att ha. WÄRCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Jag Tror han skojja Skribb mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts