3reZZ Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Ajja jag har fått telia adsl nu.. man måste juh logga in varje gång.. men finns det typ inte ett program som loggar in åt en.. har för mig att det finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Jo då, "IC Login" är ett gratis program för inloggning på Telia eller ComHem. IC Login Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 lol? vad är det för ide att ha ett login sak när man ska nå näten , hel sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 www.lfconnectionkeeper.com eller sök på lf connection keeper det är nåt sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Om man inte orkar logga in är det ju bara att låta bli att logga ut. Funkar fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 eller skaffar router, så kan du använda din gammla datorn som server, sedan sätta upp ett konto på en DNS sida och skaffa DNS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 enkelt... skaffa ADSL Easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 eller skaffar router, så kan du använda din gammla datorn som server, sedan sätta upp ett konto på en DNS sida och skaffa DNS! vad har det med auto-login program att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Jag har Lf Connection Keeper, skitbra. har aldrig behövt logga in mer än en gång, d.v.s när jag installerade och gick in på internet för första gången med ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 vad har det med auto-login program att göra? routern håller uppkopplingen, så man slipper logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 routern håller uppkopplingen, så man slipper logga in mjo, det förstås, men väldigt onödigt om man bara vill bli automatiskt inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 lol? vad är det för ide att ha ett login sak när man ska nå näten , hel sjukt Telia gör det bara för att det inte ska kunna gå att ha någon annan startsida än deras egen, som dom har massor med reklam på. Det tjänar företaget en hel del på... So mtur är bytte jag från Telia till BBB 10mbit/s för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Adressen till lf connectionkeeper är följande: LFDomain.com Men den funkar bara i 30 dager tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Mitt har funkat nåt år nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 telia är bara dyrt(på mobil) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Kryssa for Logga in var 10nde minut i IC login ockso Telia loggar alltid ut om man inte anvander internet po ett tag Peskele: Dom har val gjort so for att inga "hackers" ska komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts