Bubbli Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Det finns ju en ordlek som heter Knack knack eller sådär och jag fattar inte riktigt hur den funkar kan nån förklara?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Det är nått som amerikaner tycker är kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Typ så här, fast på svenska. "-knack knack!" "-Vem där?" "-<nåt fult, töntigt, eller bara irriterande namn>" "- och här ska nån säga nåt" Tror det är så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Här är ett exempel: (enda jag kan) Knack knack! Vem där? Hugo Vilken Hugo? Hug[o/å]rmantillherrtoaletten? (Stavningen blir "o", men uttalet blir "å") Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Här är ett exempel: (enda jag kan) Knack knack! Vem där? Hugo Vilken Hugo? Hug[o/å]rmantillherrtoaletten? (Stavningen blir "o", men uttalet blir "å") haha faan va ball den va! Men jag tror inte att vi får börja köra några sådana lekar här inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 har ni aldrig hört Povel Ramel - Knackelebank på dörren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 har ni aldrig hört Povel Ramel - Knackelebank på dörren nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 den heter Kanackelibang På Dörren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Tack för svar! Jag har ialla fall fattat lite bättre! Nu kan man ha hellkväll med familjen och leka knack knack ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Här är ett exempel: (enda jag kan) Knack knack! Vem där? Hugo Vilken Hugo? Hug[o/å]rmantillherrtoaletten? (Stavningen blir "o", men uttalet blir "å") Jag heter Hugo ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Lol...varnings...ehh...varning någon? *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts