kacke90 Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 jag kan inte så mycket om modding om nån har en cool vice city ö så kan ni inte lägga upp hele data mappen till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Varför ska någon lägga upp datamappen i så fall? Hjälper dig ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 (redigerad) ? Vad menar du? Redigerad 17 mars, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 ??????? Vad menar du? Han vill att någon som har typ en extra ö installerad på VC ska lägga upp alla sina filer som har ett samband med moden så att han kan använda dem. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 jag kan inte så mycket om modding om nån har en cool vice city ö så kan ni inte lägga upp hele data mappen till mig??? GTAMods Ärthjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts