virre_viking Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Hur får man bort hotbar? ja vet att man ska avinstallera det. Men det kommer tillbaka hela tiden. Hur gör ja så att det försvinner för gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Har du scannat med ad-aware och avinstallerat alla hotbar komponenterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Kör -> Regedit HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE - > Microsoft -> Internet Explorer Där kan du leta lite, radera det du ser om är nåt med "Hotbar" ( kolla i Toolbar mappen också ) OBS: Riskfyllt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 18 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Har du scannat med ad-aware och avinstallerat alla hotbar komponenterna? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 hehe, jag skulle också vilja få bort mitt HotBar. Jag vet egentligen inte hur jag fick dit det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Kör ad-aware. det fixar nästan alltid dessa hotbarar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Man kan också högerklicka på hotbar och kryssa bort den. Men då är den bara borta tills man öppnar upp en ny internet-sida. Inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det bästa sättet är att aldrig installera det. Var ganska jobbigt att få bort skiten. Det går nog att göra samma sak i WindowBlinds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts