vigge Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Japanska..rätt coolt, men ska inte lära mig det, Latin är grymmare.. Canis Lupus = Varg Latin e ju skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Latin kan jag ta som språk på gymnasiet, men vill inte ha det. Ne auderis delere orbem rigidum meum! = Du skulle bara våga radera min hårddisk! Braccae tuae aperiuntur. = Din gylf är öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Latin är ju råballt! Gammal grekiska likaså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Aeternum vale... = antinge så var det Jag saknar... eller så var det typ jag längtar efter... har glömt men nåt sånt var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 tack mikolan. min brorsas namn arekusandorusorujeniitsuxin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts