Jump to content

http://nintendosajten.com

Jodan
 Share

Recommended Posts

gör så j*vla mkt bättre då? Jag är faktist inte bäst på php :(

Som vigge sa det är inte PHP som gör designen det är CSS och HTML och det där tjaffset som gör det ;) . Om du har problem med design så kan du ju använda något program så blir livet mycket enklare.

EDIT:

Välkommen tillbaka visa :blink:

Jag vill se en recention på Donkey Kong Contry till snes :) om du har det spelet.

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe tackar tackar.. Men ni har inga tips på föränringar gällande designen? färger? Loggo osv? Ni får gärna göra egna Loggo's och skicka till mig eller uploada här. Är den riktigt bra så andvnder jag den förmodligen, då får ni äran att vara skaparen av loggon :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe tackar tackar.. Men ni har inga tips på föränringar gällande designen? färger? Loggo osv? Ni får gärna göra egna Loggo's och skicka till mig eller uploada här. Är den riktigt bra så andvnder jag den förmodligen, då får ni äran att vara skaparen av loggon :wub:

Nee varken färger eller design har jag några klagomål på. Det där någon sa om screenshots i recensionerna skulle liva upp det lite ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna saker vill jag anmärka på:

- Fixa en logga med bättre upplösningen, men den är snygg!

- Sidan ser enkel ut

- Nyhetssystemets design ser lite väl enkel ut!

- Lite mer "innehåll"

Men dessa punkterna lär du ju ändå fixa för sidan är ju i uppbyggnad! ^_^

1. Loggan som är nu är inte den rätta utan nått jag bara pillat dit för att se hur de blev, inget som kommer vara kvar.. om du sett den röda fula designen.

2. Den sak vara enkel

3. De kommer förbättras

4. Inehållet kommer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor