Visa Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 recenserar du bara nya spel? Tycker lett du borde recensera Super Mario bros. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) gör så j*vla mkt bättre då? Jag är faktist inte bäst på php Som vigge sa det är inte PHP som gör designen det är CSS och HTML och det där tjaffset som gör det . Om du har problem med design så kan du ju använda något program så blir livet mycket enklare. EDIT: Välkommen tillbaka visa Jag vill se en recention på Donkey Kong Contry till snes om du har det spelet. Redigerad 19 mars, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Legend of Zelda? några nya spel också, tex MGS:TTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 De kommer att komma en del Retro recensioner, Ska skrapa ihop en trevlig kompetent crew, i form av nyhetsskribenter, artikelskribenter recensionskribenter med mera. Så de kommer de kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Legend of Zelda? några nya spel också, tex MGS:TTS Jädrar jag glömmde det viktigaste nästan Bra Jodan bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jävli*t snyggt Jodan!! Keep up the good work m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hehe tackar tackar.. Men ni har inga tips på föränringar gällande designen? färger? Loggo osv? Ni får gärna göra egna Loggo's och skicka till mig eller uploada här. Är den riktigt bra så andvnder jag den förmodligen, då får ni äran att vara skaparen av loggon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Du kanske borde fixa forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Du kanske borde fixa forumet... haha, mm, de kommer, har lite trassel me att fixa till loggan bara.. Bakgrunden som loggan ligger uppepå e ruggigt svår att få bort, seriöst vet nån hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 hehe tackar tackar.. Men ni har inga tips på föränringar gällande designen? färger? Loggo osv? Ni får gärna göra egna Loggo's och skicka till mig eller uploada här. Är den riktigt bra så andvnder jag den förmodligen, då får ni äran att vara skaparen av loggon Nee varken färger eller design har jag några klagomål på. Det där någon sa om screenshots i recensionerna skulle liva upp det lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Denna saker vill jag anmärka på: - Fixa en logga med bättre upplösningen, men den är snygg! - Sidan ser enkel ut - Nyhetssystemets design ser lite väl enkel ut! - Lite mer "innehåll" Men dessa punkterna lär du ju ändå fixa för sidan är ju i uppbyggnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Denna saker vill jag anmärka på: - Fixa en logga med bättre upplösningen, men den är snygg! - Sidan ser enkel ut - Nyhetssystemets design ser lite väl enkel ut! - Lite mer "innehåll" Men dessa punkterna lär du ju ändå fixa för sidan är ju i uppbyggnad! 1. Loggan som är nu är inte den rätta utan nått jag bara pillat dit för att se hur de blev, inget som kommer vara kvar.. om du sett den röda fula designen. 2. Den sak vara enkel 3. De kommer förbättras 4. Inehållet kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 nyheterna ser ju bra ut, fast de skulle kunna anpassas lite mer till designen (lägg till bakgrund i titeln) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 nyheterna ser ju bra ut, fast de skulle kunna anpassas lite mer till designen (lägg till bakgrund i titeln) PÅ vilket vis menar du? i vilken titel? på akivet eller i nyheten? där de är lite mörkare blått? ska jag ha en bild där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 PÅ vilket vis menar du? i vilken titel? på akivet eller i nyheten? där de är lite mörkare blått? ska jag ha en bild där? Ha samma bakgrund i nyhetstiteln som du har på de olika avdelningarna, det vill säga denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Du borde ha all text som text. På framsidan har du ju all text skriven på en bild. Med min uppkoppling tog det ca två minuter innan man kunde se att sidan inte var helt blank. Snygg sida dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts