Jodan Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Tjena gott folk.. Mitt arbete på Nintendosajten pågår för fult. allt e natruligtvis inte klart och sätt på IGNORE MODE: ON på startsidan för den är bara nått jag satt dit, den e helt felande. Ni får kommentera både possetiva och negativa saker. Kommentera MYCKET så jag vet vad jag behöver fixa till och kom gärna med förslag. adress: http://nintendosajten.com Tack på förhand ! Redigerad 16 mars, 2004 av Jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Riktigt fin design. Men loggan skulle kunna vara lite bättre kvalité. Jag rekommenderar att du tar orginalet och sparar som png istället. Och lite screenshots i recensionerna skulle inte sitta fel heller Annars så är den utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Riktigt fin design. Men loggan skulle kunna vara lite bättre kvalité. Jag rekommenderar att du tar orginalet och sparar som png istället. Och lite screenshots i recensionerna skulle inte sitta fel heller Annars så är den utmärkt Angående loggan så ska jag fixa den, har tänkt på de tidigare men har inte blitt av, stör mig bland annat på bordern på bilden, den e lite stor.. Sedan så på recensionerna kommer jag fixa thumpnails såfort jag klurat ut de =) Tack så mkt Kan även tänka mig byta ut loggan om någon kommer med en snygg loggo, då anpassar jag även menyerna till de färger loggan har.. Så känner ni för att få ha äran att vara skaparen av loggan så gärna. kommer notera de på hemsidan då också. Redigerad 16 mars, 2004 av Jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 har du gjort designen själv? Eller är det en PHP-portal eller vad? Om du gjort den själv är det enormt bra arbete, tycker den är riktigt snygg och stilren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 har du gjort designen själv? Eller är det en PHP-portal eller vad? Om du gjort den själv är det enormt bra arbete, tycker den är riktigt snygg och stilren Svar Ja. men vadå gör PHP portal egna designer man kan norpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 med PHP-portal menar han färdiga community/portal scripts som man bara kan ladda hem och i princip inte behöver kunna något om PHP/ASP/liknande för att installera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 med PHP-portal menar han färdiga community/portal scripts som man bara kan ladda hem och i princip inte behöver kunna något om PHP/ASP/liknande för att installera... Allt är skrivet för hand i php ja... Inget taget förutom kontakt skriptet och pollskriptet som en kompis skrivit.. vigge, haru lust att göra en snygg logga/banner? Vet att du e riktigt duktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Najs Riktigt finnt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Allt är skrivet för hand i php ja... Inget taget förutom kontakt skriptet och pollskriptet som en kompis skrivit.. vigge, haru lust att göra en snygg logga/banner? Vet att du e riktigt duktig.. njae, har rätt fullt upp nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 j*vligt snygg sida!!! grymt bra resension du har skrivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 mm...toppensida..snygg också.. btw, är det nån annan som också har märkt att de flesta här på forumet som gör egna sidor döper dem till något med -sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 mm...toppensida..snygg också.. btw, är det nån annan som också har märkt att de flesta här på forumet som gör egna sidor döper dem till något med -sajten Hmm, de stämmer, anledningen till varför jag valde sajten var för att de är lite försvenskat ord av site. Och eftersom de är en hel svensk nintendosida så passade de rätt bra.. men däremot folk som gör andra spelsajten eller liknande med namnet sajten e faktiskt rätt patetiskt.. För de är inte direkt så att dom lägger ner mkt jobb på d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Hmm, de stämmer, anledningen till varför jag valde sajten var för att de är lite försvenskat ord av site. Och eftersom de är en hel svensk nintendosida så passade de rätt bra.. men däremot folk som gör andra spelsajten eller liknande med namnet sajten e faktiskt rätt patetiskt.. För de är inte direkt så att dom lägger ner mkt jobb på d. Jag har TNZsajten.com och jag lägger ner massor av tid på den Redigerad 19 mars, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Hmm, de stämmer, anledningen till varför jag valde sajten var för att de är lite försvenskat ord av site. Och eftersom de är en hel svensk nintendosida så passade de rätt bra.. men däremot folk som gör andra spelsajten eller liknande med namnet sajten e faktiskt rätt patetiskt.. För de är inte direkt så att dom lägger ner mkt jobb på d. *harkel* Spelsajten.com ? Jag håller med don_salvatore87 , Jag lägger mkt på spelsajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Xemtoth: Det ser inte ut så på designen . Jodan: Tycker du borde ändar betyg utdelningen till 5/5 istället för 10/10 det blir så många N. Annars är det super Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Xemtoth: Det ser inte ut så på designen . Jodan: Tycker du borde ändar betyg utdelningen till 5/5 istället för 10/10 det blir så många N. Annars är det super haha oki då måste jag pilla om i skriptet men de är rätt de du säger så =) Ska ta åt mig de till hjärtat Inget annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 kanske lite off topic men; sidan är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Xemtoth: Det ser inte ut så på designen . Jodan: Tycker du borde ändar betyg utdelningen till 5/5 istället för 10/10 det blir så många N. Annars är det super gör så j*vla mkt bättre då? Jag är faktist inte bäst på php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 gör så j*vla mkt bättre då? Jag är faktist inte bäst på php du behöver inte alls kunna PHP för att skapa en snygg sida, det är ju HTML/XHTML/XML/CSS som bestämmer hur sidan ska se ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 *FNISS* Jag skapade topicen för att få förslag på förbättringar och kritik, men har inte sett så mkt av de hitills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts