Jump to content

http://nintendosajten.com

Jodan
 Share

Recommended Posts

Tjena gott folk.. Mitt arbete på Nintendosajten pågår för fult. allt e natruligtvis inte klart och sätt på IGNORE MODE: ON på startsidan för den är bara nått jag satt dit, den e helt felande. Ni får kommentera både possetiva och negativa saker. Kommentera MYCKET så jag vet vad jag behöver fixa till och kom gärna med förslag. :P

adress: http://nintendosajten.com

Tack på förhand !

Redigerad av Jodan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Riktigt fin design. Men loggan skulle kunna vara lite bättre kvalité. Jag rekommenderar att du tar orginalet och sparar som png istället. Och lite screenshots i recensionerna skulle inte sitta fel heller :P Annars så är den utmärkt :P

Angående loggan så ska jag fixa den, har tänkt på de tidigare men har inte blitt av, stör mig bland annat på bordern på bilden, den e lite stor..

Sedan så på recensionerna kommer jag fixa thumpnails såfort jag klurat ut de =)

Tack så mkt ;)

Kan även tänka mig byta ut loggan om någon kommer med en snygg loggo, då anpassar jag även menyerna till de färger loggan har.. Så känner ni för att få ha äran att vara skaparen av loggan så gärna. kommer notera de på hemsidan då också.

Redigerad av Jodan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

med PHP-portal menar han färdiga community/portal scripts som man bara kan ladda hem och i princip inte behöver kunna något om PHP/ASP/liknande för att installera...

Allt är skrivet för hand i php ja... Inget taget förutom kontakt skriptet och pollskriptet som en kompis skrivit.. vigge, haru lust att göra en snygg logga/banner? Vet att du e riktigt duktig.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm...toppensida..snygg också..

btw, är det nån annan som också har märkt att de flesta här på forumet som gör egna sidor döper dem till något med -sajten

Hmm, de stämmer, anledningen till varför jag valde sajten var för att de är lite försvenskat ord av site. Och eftersom de är en hel svensk nintendosida så passade de rätt bra.. men däremot folk som gör andra spelsajten eller liknande med namnet sajten e faktiskt rätt patetiskt.. För de är inte direkt så att dom lägger ner mkt jobb på d. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, de stämmer, anledningen till varför jag valde sajten var för att de är lite försvenskat ord av site. Och eftersom de är en hel svensk nintendosida så passade de rätt bra.. men däremot folk som gör andra spelsajten eller liknande med namnet sajten e faktiskt rätt patetiskt.. För de är inte direkt så att dom lägger ner mkt jobb på d.  :blink:

Jag har TNZsajten.com och jag lägger ner massor av tid på den :(

Redigerad av don_salvatore87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, de stämmer, anledningen till varför jag valde sajten var för att de är lite försvenskat ord av site. Och eftersom de är en hel svensk nintendosida så passade de rätt bra.. men däremot folk som gör andra spelsajten eller liknande med namnet sajten e faktiskt rätt patetiskt.. För de är inte direkt så att dom lägger ner mkt jobb på d. :blink:

*harkel* Spelsajten.com ? Jag håller med don_salvatore87 , Jag lägger mkt på spelsajten.com :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xemtoth: Det ser inte ut så på designen :(.

Jodan: Tycker du borde ändar betyg utdelningen till 5/5 istället för 10/10 det blir så många N. Annars är det super :blink:

haha oki ;) då måste jag pilla om i skriptet :( men de är rätt de du säger så =) Ska ta åt mig de till hjärtat ;) Inget annat? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor