online Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 kommer inte gta san andreas på pc undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Det finns det ingen som vet än, men jag tror det eftersom att alla andra GTA-spel kommit till PC så blir jag förvånad om inte GTA:SA gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 det vore synd""" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 haha, jag kan lova dig att GTA:SA kommer till PC. R* kommer ge ut till PC, om inte en viss sak händer...de går i konkurs. Vilket inte är så troligt med såna succéer som GTA:VC, GTA3, och GTA GTA2 GTA3 GTA london 1969, alla de spelen har sålt skitmycke för vardera tiden de har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts