GTA_IS_BEST Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 jag har suttit o moddat i scm filen och att parkera ut bilar är ju ganska lätt men efter typ 10 stycken så blir de inga fler även fast jag lägger in typ 20 stycken dom första 10 hamnar där dom ska men dom andra kommer inte alls fram och gör man det i gta3 efter man har laggt ut 10 bilar funkar de att sköra spelet men lägger du ut en elfte bil så crashhar gta3 när man väljer nytt spel kan nån förklara va som är fel för 10 bilar är för litte man borde kunna parker ett 50 tal eller 100 bilar alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 finns de ingen som vill hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 finns de ingen som vill hjälpa mig Jo, kanske det. Men dom som vet kanske inte ser ditt redan mitt på dan när dom flesta är i skolan, har du tänkt på det? Ha tålamod PS. Nej, jag kan inte hjälpa dig .DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts