Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Var inne där en gång tror jag...Då visste jag inte mycket om gtaIII...Trodde att glassbilen bara fanns på pc... Det frågade jag om...Men iaf...En sak har fasnat i huvet på mig...Det var nån som sa nått..."så härligt att glida runt i och lyssna på figaro när man kör över folk! Perfekt..." Så var det nån som svarade att "figaro får nog vänta" eller nått liknande...E de nån som kommer ihåg vem det va...skulle va kul att veta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Hmm...möjligen kan det ha varit i kommentarerna på själva gtasajten oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 det var härligsa tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Du var väl inte medlem då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 jo. jag tror han va det. han joinade 7-July 02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 jo. jag tror han va det. han joinade 7-July 02 Va hur kan du veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Va hur kan du veta det? jag gick in på members och sökte kloak och fick då fram kloak-råttan och kloak_råttan och på hans gamla (kloak-råttan) står det när han joinade) annars står det ju under avtaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Men jag har inte joinat före 23 augusti....Då måste det ha varit nån av nyheterna som kommenterades... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Men jag har inte joinat före 23 augusti....Då måste det ha varit nån av nyheterna som kommenterades... va?!?! members är ingen nyhet om det är de du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 va?!?! members är ingen nyhet om det är de du menar. Det är inte det jag menar.... Nä men jag kommenterade nog den där grejen jag snacka om.... Altså om glassbilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det är inte det jag menar.... Nä men jag kommenterade nog den där grejen jag snacka om.... Altså om glassbilen... ööö. jag förstår inte så mycket. men skit samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ehh...ja lite ihoptrasslat det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Alltså, allvarligt.. Vad snackar du om?? Jag fattar inte ett skit!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) Jag ville veta om någon kom ihåg det en person sa en gång i tiden här på forumet eller kommentarerna i nyheterna på gtasajten.... Lite krongligt detta oxå kanske.... Redigerad 4 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jaha... För jag fattade inte ett piss av vad du hade skrivit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jaha... För jag fattade inte ett piss av vad du hade skrivit... Nä jag e lite gaggig ibland...men men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts