Speed Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Tjenare Tjenare Alla!! Efter att jag lirat vice city i ca 30-50 sekunder blir min bild helt konstig (Dator). Allt flimmrar och visas konstigt, jag tog en print screen på det som ni kan kolla på. Om någon vet vad felet kan vara kan ni ju vara snälla och skriva. Mycket tacksam för svar! Mvh Patrik Redigerad 16 mars, 2004 av Speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Varför kör du med Widescreen, de kanske är felet? Annars kan du fixa 1.1 patchen. ps. du måste ha orginal! EDIT Glömde att 1.1 patchen finns på gtasajten. Redigerad 16 mars, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Det där är ett klockrent exempel på ett vice city som behöver patchas. Ladda ner version 1.1 patchen här (1.8 mb). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speed Skrivet 18 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) Hej Igen! Tack för svaren! Jag fick igång vice efter att ha tankat dom senaste drivrutinerna till mitt grafikkort och grafik problemet försvann. MEN nu laggar det hela tiden, och det har värken med ram minnet, processorn eller mitt grafikkort att göra. Vet nån vad det kan vara? Obs* Jag stängde av widescreen. Mvh Patrik Redigerad 18 mars, 2004 av Speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 prova att sänka upplösningen... för mig så e de så att jag inte kan ha 32 bits utan bara 16. skumt men så e de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts