saffecool Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Denna topic handlar om 3d med 3d-glasögon! Jag har för mig att det finns två sorter en som det är svarta prickar och en röd/grön ( då man ser vanligt ) eller är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Faktiskt ingen aning...(intressant tråd ) Redigerad 15 mars, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Det kommer att bli jättemycket intressanta svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Denna kommer att låsas, totalt ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Denna kommer att låsas, totalt ointressant. Japp... köttis: Tänk lite innan du skapar en tråd om den faktist gör någon nytta eller har något intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 de finns ju sånna glasögon man kopplar till datorn.. då upplever man dom spelen man spelar i verklig 3D.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 de finns ju sånna glasögon man kopplar till datorn.. då upplever man dom spelen man spelar i verklig 3D.. jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Nej varför skulle det här vara ointresant? jag har alltid funderat lite över det här med 3D-glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Nej varför skulle det här vara ointresant? jag har alltid funderat lite över det här med 3D-glasögon. Wörd !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 de finns ju sånna glasögon man kopplar till datorn.. då upplever man dom spelen man spelar i verklig 3D.. Finns det eller e du ironisk? Jag e lite "blåst" fattar nada om nån skojjar om en sådan sak eller inte! BTW: den e inte låst än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 BTW: den e inte låst än!!! det borde den vara!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) de finns ju sånna glasögon man kopplar till datorn.. då upplever man dom spelen man spelar i verklig 3D.. Tycker det låter väldigt konstigt, hur man kan se spel i 3d.. Men funkar det så skulle det va grymt att ha.. Edit: men hur bra för ögonen kan det va? Redigerad 21 mars, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 http://www.reclandet.nu/diverse/2002/ed_glasses.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 http://www.reclandet.nu/diverse/2002/ed_glasses.asp Holy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts