saffecool Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Tänk fall man måste ha 3d glasögon för att kunna spela San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag vet inte hur jag ska säja det på ett bra sätt men men! Det var en cool med puckad idé! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 isåfall blir det ju årets flopp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Om det är så får man nog med några i så fall. Men jag hoppas och tror inte att det kommer vara så. Redigerad 15 mars, 2004 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Om det nu skulle bli så, (men det blir det inte, kan jag lova) så skulle det kunna gå bra om 3d-glasögonen följde med spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Om det skulle utspela sig i framtiden, kanske 30 år framåt... då kanske det skulle vara en bra idé...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 om man vill ha 3s så är det ju bara köpa 3d-glasögon http://www.reclandet.nu/diverse/2002/ed_glasses.asp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 när ja gköppte något dinosarie spel när jag var runt 8år, så fick man sånadär glasögon till iaf..men..vet CP det skulle va om man behövde det till San andreas..Då skulle det bli knäppt om man skulle titta på Screens Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Sluta med den här diskussionen. Jag ska äta upp mina tofflor om det blir så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Hmm gör om en bulle till tofflor så har du dom då du äter ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jättekul. Tänk om man måste ha C-körkort för att spela San Andreas Ungefär lika stor chans som att man måste ha 3d glasögon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 lol 3dglasögon ^^ Hade varit så jäkla fräckt att ha det när man spelar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Tror det skulle bli jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Jopp, man får ont i huvet efter ett tag med 3d-glasögon. Egentligen är de glasögonen ganska idiotiska. Det ser inte ens bra ut med dem. Men det är en ganska smart uppfinning. Även om den är totalt värdelös och uråldrig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Är idén värdelös maner du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 NU: JA! I Framtiden: Kanske inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Fan vad roligt man får av att läsa gamla topics, hur fan kommer man på idéen med 3Dglasögon... Bli en speltillverkare vettja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ger vanligtvis ut varningar för detta. Men, bara så du vet Maimstream så ska man inte dra upp gamla trådar sådär, i onödan. *Closed* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts