Ceone Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Alla nyheter som GTA sajten kommer ut med kan man ju kommentera. Men jag tycker det är lite kommentarer . asså jag menar... jag är medlem på BF central också och dom har mer kommentarer än GTAsajten men GTAsajtens forum är mycket större än deras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Alla nyheter som GTA sajten kommer ut med kan man ju kommentera. Men jag tycker det är lite kommentarer . asså jag menar... jag är medlem på BF central också och dom har mer kommentarer än GTAsajten men GTAsajtens forum är mycket större än deras! Kanske för att man inte skall spamma i nyhets-kommentaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 men dom spammar inte på bfcentral.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) men dom spammar inte på bfcentral.... kanske för att det händer lite mer på bf-fronten nu, än gta. kommer ju massa folk igen när sa närmar sig Redigerad 15 mars, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 kanske för att det händer lite mer på bf-fronten nu, än gta. kommer ju massa folk igen när sa närmar sig jupp, BF:V släpps ju om bara några dagar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Brukar nästan alsrig skriva kommentar, men iblnad blir det ju tpoics om saken på forumet, som t.ex. när Dödligt Spel dokumentären visades, då var det ju ganska många som skrev i de topicarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts