Wild_hawk Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Men han kan väl göra fotgängare och gängmedlemmar? Den som har gjort spelaren måste göra civila och gäng medlemmar eftersom om en annan ska göra de så blandar man massa grafik blir jätte fult då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Det behövs inga betatestare om jag förstått Hawnk rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 man kanske kunde bli gäng ledare äfter man klarat nåt uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Det behövs inga betatestare om jag förstått Hawnk rätt... Du har förstått mig rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 En sak till som du borde tänka på, (ta inte illa upp) lägg mer tid på stavningen och så. I dina andra spel, ja, har det varit lite sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 En sak till som du borde tänka på, (ta inte illa upp) lägg mer tid på stavningen och så. I dina andra spel, ja, har det varit lite sådär... Spelen kommer att gå igenom en nogran stavningskontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 En sak till som du borde tänka på, (ta inte illa upp) lägg mer tid på stavningen och så. I dina andra spel, ja, har det varit lite sådär... Ja jag vet att det var många stavfel men jag orkade inte att rätta dem. Men det här kommer som freak sa gå igenom en nogran stavningskontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Ja jag vet att det var många stavfel men jag orkade inte att rätta dem. Men det här kommer som freak sa gå igenom en nogran stavningskontroll. EviLOL kanske borde gå igenom istället? Nej! just det, han är Master of Svenska och inte engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 EviLOL kanske borde gå igenom istället? Nej! just det, han är Master of Svenska och inte engelska Men om vi hjälps åt alla i teamet så klarar vi nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 LoL @ nogran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Men om vi hjälps åt alla i teamet så klarar vi nog det Känner massa Amerikanare och Britter, ifall vi behöver hjälp behöver vi typ bara fråga dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Alltså, dom som var med i det förra projektet, är dom fortfarande med då eller? Jag var ju med förra gången( då jag hette Scarface) och jag vill jättegärna hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts