Xemtoth Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 När kan man ladda ner spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 När kan man ladda ner spelet då? När det är färdigt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 När kan man ladda ner spelet då? Vi har inget faställt realese datum. Vi har ju nyss börjat på det så lite svårt att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 jag kan göra gubben med olika vapen och grejer om ja får?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 jag kan göra gubben med olika vapen och grejer om ja får?? vissa mig först vad du kan göra och om det är tillräkligt bra så får du vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Vi har inget faställt realese datum. Vi har ju nyss börjat på det så lite svårt att säga.. Òkey, jag tycker det verkar bäst! så när det är nerladdningsbart ska jag spela som bara f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) här är ett exempel på gubben jag kan göra folk som går på stan med Tycker du om den? nu gorde jag domm här på 20min så om jag lägger ner tid kan jag göra finare Redigerad 16 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 eller ser ut som han pumpar knytnävsslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 a shooting man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Ehhh.... Ta inte illa upp, men det ser ut som R2D2 från Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 men jag gjorde honnom rätt fort jag tycker han ser rätt "muppad" ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Här är en som kanske ser bättre ut!!!! skriv en kommentar på vad som är fel!!! kommer kartan vara större på den riktiga??? Redigerad 16 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 copstar du är med i teamet men gubben man ska va är redan gjord så den kan du inte göra tyvärr. Men du kan göra fordon och byggnader osv om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) ok, tack Redigerad 16 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 copstar du är med i teamet men gubben man ska va är redan gjord så den kan du inte göra tyvärr. Men du kan göra fordon och byggnader osv om du vill. Men han kan väl göra fotgängare och gängmedlemmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 a shooting man Hur gör du dina animationer? Vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Ska ni itne ha några beta/alpha-testare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Vore det inte lättare att lära sig C++, Delphi, Java, Visual Basic, eller nåt sånt...blir mycket klickande annars. Jag kan vara beta/alpha-testare om det behövs. Bra på att hitta buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Vore det inte lättare att lära sig C++, Delphi, Java, Visual Basic, eller nåt sånt...blir mycket klickande annars. Jag kan vara beta/alpha-testare om det behövs. Bra på att hitta buggar Det är mycket simplare att göra spel i Click n' Create än att först lära sig något av programmeringsspråken (VB,C,C++ etc.). Dessutom är VB inget bra språk att skriva spel i, eftersom det är för segt. Bara för att de andra språken är bättre och har mer funktioner att erbjuda, så måste man inte använda dem. det är fullt möjligt att skapa ett GTA-baserat spel i CnC, men det blir mycket svårare/komplicerat i längden än vad det blir i C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts