Jump to content

Return of Pixel Gta

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

uppdrag skulle gära vilja vara med!

riot dear riot

det lokalla gänget yakuza har blivit för stora du måste skaffa en yakuza bil och köra över så många civila som möjligt på 5 min. om du lyckas så börjar dom göra uppror mot yakuza. ju fler du kör över desto fler. efter en stund kommer alla yakuza skjuta på dom innan dom gör det så ska du hinna gå in från baksidan och plantera en bomb!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mad Cow Disease

Rednecks försöker ta över stadens köttindustri genom att sprida kött från kor med galna-kosjukan som föds upp hos dem. Det lokala slakteriet ger belöning till den som kan stoppa det. Du samt en annan, som du inte vet om, försöker sig på uppdraget. Det gäller att köra på fler kor än den andra (AI-styrda) motspelaren på en viss tid, hos rednecks. OBS! Man får inte döda sin "motspelare" eftersom att det skulle förstöra själva svårighetsgraden i spelet.

Belöning:

Ett par procent av företagets inkommst vilket ger pengar som kan hämtas på samma sätt som i VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öehm, kanske kan jag vara med i story/uppdrag gruppen? >_<

Här är ett uppdrag jag bara tänkte fram lite kort utan för mycket hjärnkapacitet på spel. -_-

Death of Dimitrij

Dimitrij Voronezh (Bara ett exempel namn) tros ha stora planer att attackera oss med en mycket stor styrka lokala gäng, Åk ner till Dimitrijs "bilfirma" (täckmantel ungefär) och plantera C4 (Bara ett exempel på vapen) i Dimitrijs kontor, därefter åker du ner till China town (Exempel) och tar ut några av gängens gruppledare.

"Mission payments": $3000

"Equipment": C4, Anaconda-handgun

"Mission objectives":

1. Plant C4 at Dimitrijs office

2. Eliminate the 4 gang teamleaders

:unsure:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Bra att ni vill hjälpa till och så men börjar det inte bli lite många story skrivare hawk?

Jo, vi har nog tillräkligt med de i tråden nu. Så ni alla som skrivit att de vill bli story/uppdrag kan lägga till mig på msn och på så vis få länken till forumet där vi arbetar med projektet!

min msn: Patricka25@hotmail.com

Inga fler efter de som redan har skrivit i tråden

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, vi har nog tillräkligt med de i tråden nu. Så ni alla som skrivit att de vill bli story/uppdrag kan lägga till mig på msn och på så vis få länken till forumet där vi arbetar med projektet!

min msn: Patricka25@hotmail.com

Inga fler efter de som redan har skrivit i tråden

Öh det där lät flummigt hehe sry, men asså, ska jag adda dig också? kollade du på min? eller menar du alla före mig? :unsure:

Nåja addar dig på msn så får du säga där för jag måste sticka nu kommer sen igen ungefär vid 7 tiden >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Öh det där lät flummigt hehe sry, men asså, ska jag adda dig också? kollade du på min? eller menar du alla före mig?  :unsure:

Nåja addar dig på msn så får du säga där för jag måste sticka nu kommer sen igen ungefär vid 7 tiden  >_<

alla som skrev innan min post att de ville bli får bli det..

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men öhm i så fall. Ska spelet vara i engelska?

För i så fall kan jag ju skriva uppdragen på engelska direkt. >_<

Eller? Så slipper du sitta och skriva om allt från svenska till engelska och behöver i stället bara kopiera det jag skrivit in i just det scriptet som uppdraget använder... eller är jag totalt ute och cyklar nu? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men öhm i så fall. Ska spelet vara i engelska?

För i så fall kan jag ju skriva uppdragen på engelska direkt. >_<

Eller? Så slipper du sitta och skriva om allt från svenska till engelska och behöver i stället bara kopiera det jag skrivit in i just det scriptet som uppdraget använder... eller är jag totalt ute och cyklar nu? :unsure:

nej skriv dem på svenska

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja vara med som grafiker. Jag har redan gjort ett antal bilar och här är dem:

Duger de? Om de duger sätter jag gärna igång och gör fler!

Förresten, skall husen göras i 3D, eller? För isåfall får vi ju göra både vägg och taktexturer. :unsure: Jag har svårt att tänka mig GTA enbart i 2D. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor