Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Om det Jag hade ju startat upp ett rätt stort projekt förut som skulle göra detta spel. Här är den gammla tråden till er som inte vet vad jag snackar om. Men jag la det på is eftersom jag inte hade tid för det längre. Men nu så har jag bestämt mig för att starta upp det igen! Det fanns mer grafik förut men den har försvunnit gta freaks 3 grafik var den enda som jag fann. Det program som jag använder för att göra detta spel är programet Click and Create ungefär som The games factory fast bättre. De platser som finns att anmäla sig till står här nedan och även vilka som anmält sig. Om du anmäler dig till att göra grafik, programerare eller hemside designer så vill jag ha ett smak prov av något ni gjort, och visar det sig då att ni är tillräkligt bra så får ni vara med. Teamet Grafik [5 platser kvar] Story/uppdrag [inga platser kvar] Hemside designer [inga platser kvar] Vad som behövs göras Först behöver vi grund grafiken till spelet, som är bilar, byggnader och spelaren som man ska vara/styra. När det är klart så kan alla som ska göra uppdragen och story göra sitt. Vi kommer inte lägga upp grafiken här som vi gör, alla medlemmar i teamet kommer få addresen till ett forum där vi sysslar med hela bygget av spelet. När ni anmält er och fått ett godkänade av mig så lägg till mig på msn: Patricka25@hotmail.com Redigerad 16 mars, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag anmäler mig som grafiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Jag anmäler mig som grafiker i så fall: Ge mig ett smakprov vad du kan göra Redigerad 15 mars, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 i så fall: Ge mig ett smakprov vad du kan göra i pixel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 ett tips; tänk på att inte antsälla för många grafiker, igentligen är det bäst med en, eftersom alla inte är lika bra, har samma stil eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 i pixel? jo.. Rita en bil som exempel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Kanske kan göra story/uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Här, jag gjorde ett hus då jag inte hade sett din post om bil :/ Men titta i båda pixel-trådarna annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag är gärna grafiker! btw, gjorde ju denna bil förut, om du vill se hur bra jag är, denna är lite slravigt gjord dock. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/sportbil.manycolurs2.gif Ja du är med lägg till mig på msn så ska jag ge dig länken till forumet Gta_fan1: Du är med, inte för att jag gillade din byggnad men jag tror du kan göra bättre, lägg till mig på msn så ska jag ge dig länken till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 jag kan va grafiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 jag kan va grafiker men visa mig då något som du gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Kan anmäla mig som story/uppdragskreatör. EDIT: Smakprov, uppdrag: No Cops, No Trouble Du får i uppdrag att röja undan polisbilar när en truck full med heroin åker igenom staden. Av bossen / uppdragsgivaren får du en M60 som du kan röja med. Klarar du det får du $1500 + extra ammunition till pistolen. Redigerad 15 mars, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag anmäler mig som uppdrags/story skrivare. Här är ett exempel: They've stoled my hart! Bossens favoritbil (Pontiac GTO) har blivit stulen av det lokala streetgänget. Han vill att du tar tillbaka den till varje pris! Du får en AK och några C4'or av honom. Åk till deras HQ. När du kommer fram måste du vara försiktig, så du inte blir upptäckt av vakter och kameror. När du tagit dig till baksidan av muren så spränger du hål i den. Du blir attackerad av tungt beväpnade typer, så döda bara dom som kommer för nära och koncentrera dig på att ta dig till bilen. När du fått tag i bilen så ska du ta dig ut från där du kom. KOM IHÅG ATT INTE FÅ BILEN SPRÄNGD! När du väl är ute så blir du jagad av typerna. Att skaka av sig dom är svårare än man tror, men när du lyckats med det så är det bara att åka till bossen, om du inte måste reparera den. Belöning: 5000$ och en respawnande Porsche på din parkering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 pico och jacker: U are in! Lägg till mig på msn så ska ni få addresen till vårat forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 skriver ett smakprov efter plugget .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Kan jag vara med som grafiker? Jag har några volvobilar som finns i den gamla tråden tror jag. Jag har Wildis på msn redan så det är väl bara att du kontaktar mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Rescue the Family Du har fått i uppdrag av din boss att döda Corey Hart (emh?) Men du misslyckas med ditt uppdrag som var att ligga i ett bakhåll vid hans villa med en sniper. Du missar med bara cenimeter och blir upptäckt av hans livvakter. Bossen har nu lyssnat av Corey Hart's telefon och läst hans mail och fått reda på att hans gäng ska kidnappa hans familj. Du har fortfarande respekt av bossen och får i uppdrag att skydda familjen vart de än går ! Men nu får du bara en Mp5 och en pistol. Du pratar med dina kompisar och fixar en bra "arme" och lyckas hålla tilbaka Corey's gäng. Du skickar iväg bossens familj på ett flyg till Hawaii... Belöning: Ett sniper gevär och 6000$ Har kanske inte den bästa fantasin Redigerad 15 mars, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag anmäler mig som Story/Uppdrag skapare! Smakprov: Gänget Yezna som Hujink är fiende med har startat krig. Du måste döda ledarna och doms anhängare. Belöning: 1 Uzi och 1 SNiper med 200 ammo och en syddsväst som kyddar 20 skott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) skulle vilja vara med på "story uppdrag" edüt: pm:ar om en tänbar story Redigerad 15 mars, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts