Geten123 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag försöker lägga till musik men då kommer nåt jeffla felmedelande och säger att jag inte kan importera filen. Är Movie Maker sur på mig för att jag använder winamp måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Gräjt. Aldrig gjort en guide förut! Kan alltid testa. Var duktig nu, den finns i SA forumet! Jag försöker lägga till musik men då kommer nåt jeffla felmedelande och säger att jag inte kan importera filen. Är Movie Maker sur på mig för att jag använder winamp måntro? Är det en .mp3 fil? Redigerad 25 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Skulle behöva tips om nåt bra program som man kan spela in korta filsnuttar med, och sedan spara dem på datorn. Alltså inte nåt redigerar-program, utan bara ett där man kan spela in en kort/lång filmsnutt, och sedan spara den på datorn. Kollade lite på första sidan av tråden, är det Fraps som ska användas eller? Redigerad 8 mars, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 är det Fraps som ska användas eller? Ja. Du köper det jättegratis från vissa ställen. Rätt så svårt att hitta fungerande däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jo men det mesta visste man ju. dina filmer. vad var det dom hette nu igen? Toyota_crash? Ganska coola endå när man har gravity cheat Hade bra! Peace JohanK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jo men det mesta visste man ju. dina filmer. vad var det dom hette nu igen? Toyota_crash? Ganska coola endå när man har gravity cheat Hade bra! Peace JohanK Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Borde inte hur man gör en film, SA versionen, också pinnas och flyttas hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Wtf? eh jag skojjar ju bara lite Men stunts för mig är när dom är mer clean. Mindre crasher och mer "clean" så man blir imponerad. Men men vi tycker olika. Peace Johan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 eh jag skojjar ju bara lite Men stunts för mig är när dom är mer clean. Mindre crasher och mer "clean" så man blir imponerad. Men men vi tycker olika. Peace Johan K .. Va? Vad fan snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wasted2016 Skrivet 30 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2016 Googlar efter info, hittar sketgammal tråd. Får läsa ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2016 Googlar efter info, hittar sketgammal tråd. Får läsa ändå.Vad är det du undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts