Master_sage Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ja.. men hur? på Virtual deb va? men hur gör man det isånna fall!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Tryck på Paus knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hur lägger man ut filmen sen på gtasajtens forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Hitta en uploader som kan ta stora filer (30MB+) och ladda upp den. Redigerad 26 februari, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samme Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Svar till danil89 Spela in stuntet och tryck på replay. det borde funka. om inte så vet jag inte hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 När jag har valt mitt video klipp på virtualDub så står det bara en text såhär ''Not supported:Microsoft owns US patends #6, 041, 345 on the asp file format, preventing third party applications from extracting dat osv.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Woha, ett tag sen jag postade här senast.. Okej, har 2 st Stunt Filmer som exempel om ni vill titta. Supra Stunt Movie <-- ~67mb *Filmen går segt p.g.a. att vi körde på 2280 x 2024 i upplösning... -.- Supra Stunt Movie 2 <-- ~77mb *Ja vi fuskade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Man måste ju köpa fraps för att det ska funka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nej, kör Demo Versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Humm.. mkay. Btw, har redan testat den, det går bara recorda 30 sec tankade sen 1.9D (den som du sa att man ska tanka) från en annan hemsida, det går inte att recorda ljudet + att jag får 30 fps när jag recordar o blir helt cp knullat.. försökte göra en cs film med fraps, när jag kollade på den så va det i slowmotion ibland o typ 10x speed ibland, helt cp asså -.- Redigerad 2 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Dom har uppdaterat rätt mycket sen jag skrev den där posten för ett år sen... Ta versionen som finns tillgänglig och överlev med restriktionerna tills du köper/fixar på annat sätt fullversionen. Annars får du köra med 30 sec inspelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Kan cracka det annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 För mig står det att filen 'är skadad eller i fel format när jag ska öppna den i virtual dub:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Behöver hjälp, det fungerade nyss att komprimera en film som jag spelat in i fraps i virtualdub, men nu fungerar det inte. Jag väljer compression, sen divx 6.0 codec, sen när jag tar save as avi så står det detta: video compression error: the source image format is not acceptable.(error -2) snälla hjälp :'( , det fungerade ju nyss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ok jag har satt ihop massor med klip i windows movie maker men när jag ska kolla på filmen så är bilden dålig finns det nåt sätt att få bättre bild?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det kan vara så att du inte har en stark processor...din dator klara inte av Fraps och Vice City samtidigt, särskilt om fraps och ska filma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bra guide, men två fatala missar. 1. andvändningen av divX-codec - idag andvänds i stort sett enbart Xvid. liite bättre kvalité är alltid bra. dessutom är det freeware, vilket vi borde uppmana folk till. 2. att redigera en konveterad film?! VERKLIGEN dumt, självklart ska man redigera den o-konverterade filen, och sedan konvertera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bra guide, men två fatala missar. 1. andvändningen av divX-codec - idag andvänds i stort sett enbart Xvid. liite bättre kvalité är alltid bra. dessutom är det freeware, vilket vi borde uppmana folk till. Posted: Mar 14 2004, 23:24 När jag gjorde denna guide var XviD inte lika stort som det är nu. 2. att redigera en konveterad film?! VERKLIGEN dumt, självklart ska man redigera den o-konverterade filen, och sedan konvertera! Ska lägga till det i guiden så får folk välja och göra hur dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Najjsa stunts och ännu mer najjs när d va hammerfall har alla deras skivor och alla dvd:er utan en .. men men najjsa stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag fattar inte hur man lägger in musik Redigerad 30 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts