skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Kriminell tror jag han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 mm vet inte varför jag vill ha en tjej(erkän det lät roligt) men det kan ha att gjöra med att alla tjejer i spel är sådana overkliga typ tomb raider hon är ju helt overklig och det är ju typ den endå huvudpersonen i ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 mm vet inte varför jag vill ha en tjej(erkän det lät roligt) men det kan ha att gjöra med att alla tjejer i spel är sådana overkliga typ tomb raider hon är ju helt overklig och det är ju typ den endå huvudpersonen i ett spel! Zelda..är inte det en tjej? och en huvudperson.. eller är ja helt fel ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Heheh du är helt fel ute.. Huvudpersonen i Zelda spelen är Link och det är en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Heheh du är helt fel ute.. Huvudpersonen i Zelda spelen är Link och det är en kille. öhumm...visste ja väll ... men... det finns väll en del andra tjejer i spel... komemr inte på nått nu... men men... känns osm vi faller från ämnet lite nu =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Min Önske-lista( ): Man ska kunna välja ett jobb som polis,pilot,militär(träna på att skjuta ),doktor o annat . Man ska kunna gå in i nån affär o handla mat eller nåt annat . Man ska kunna välja hur man ska se ut(som på The sims). O lite annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 om du vill allt det kan du lika gärna köpa the sims 2 GTA ska iallafall inte bli som the sims så spyr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Jag vill ha många uppdrag med El Burro och nya häftiga bilar. Vilken grafikmotor har GTA SA, Har den samma som GTA VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 SA ska väl ha samma grafikmotor som VC? Kanske aningen vässad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 bara det inte blir hl2 grafic då måste man juh fan ha 256 mb grafkort och 1 gb ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Firt person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Firt person! Då skulle jag lagt av att lira GTA - seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Då skulle jag lagt av att lira GTA - seriöst. men säg varför du skulle göra det i stälel för å säga "då skulle ja sluta" Det skulle va kul å veta varför du tycker så.. ja skulel nog inte gillar firstperson.. nä GTA ska man antigen se uppifrån eller third person.. lite mer gta känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 men säg varför du skulle göra det i stälel för å säga "då skulle ja sluta" Det skulle va kul å veta varför du tycker så.. ja skulel nog inte gillar firstperson.. nä GTA ska man antigen se uppifrån eller third person.. lite mer gta känsla Det skulle förstöra GTA-känslan helt, nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 (redigerad) Här kommer en liten sammanställning ifrån mig, efter att jag har läst alla förslag i denna topicen. Mång fantiserar villt. Det bådar inte gott . Jag lovar att det inte blir någon större skilnad på grafiken(samma 3D-motor används, igen). Simma kommer nog inte att gå. Skjuta söner hus kan ni ju bara drömma om . Bilarna vorde vara bättre gjorda, tänker nu på att chassit(stavas?) kanske bucklas till mer. Att det går att skjuta inn i bilarna(inte bara ifrån framrutan) som i Mafia. Inte alls så troligt, men man kan hoppas. Också från Mafia: Skada vid krock. Bilar sprängs inte lika lätt. Polisen. Polisen är riktigt dum(och overkligt smart ibland). AI vorde dom utveckla rejält. Men det händer nog inte till San Andreas. Bara i drömmarna. Men polisens AI vorde gå att utveckla lite till ändå. T ex ibland får man polisen efter sig för lätt(för ofta!!). Om man skjuter någon där ingen ser vorde man inte få polisen efter sig. OBS! Det var bara ETT förslag på overklig polisövervakning. Det finns många mer som jag inte nämner nu. Men det har väll redan dom flesta andra redan gjort. Uppdragen ska inte vara lika våldsamma(mer Mafia liknande uppdrag). Gärna fler uppdrag också. Radion behövs inte utvecklass mer till SA(förutom ny musik förstås). Någon nämde också ljud ifrån människorna.... Min åsikt: Onödigt!(tar bara mer platts) Just det, MER FOLK överalt. Det är ju mindre tätbefolkat än Sverige, och det utspelar sig i USA! Men vi ska inte vänta oss för mycket. Det vi kan förvänta oss är: En ny fräsch barna En ny story(hoppas den sitter ihop med VC och GTAIII) Nya bilar och folk Ny radio Nya vapen Och kanske någon liten bonus, t ex åla sig eller gå medans man hukar sig. Allt jag kom på nu. Redigerad 23 mars, 2004 av Nark Buddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Allt jag får lust att göra när jag läser ovanstående post är följande: Jag får lust att göra en sammaställning på hur många vorde man kan få in i en och samma text utan att skylla på stavfel!(Men av brist på lust påpekar jag det bara på ett småsint sätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Bensin funktion.. Jag tycker definitivt det ska finnas bensinbegr'a'nsning + bensinm'a'tare Bilar kan ju inte go i evighet utan pofyllning Visst kan det vara jobbit med bensinstopp mitt i ett updrag.. men det borde go att k'o'pa en dunk bensin.. Sen finns det ju Dieseldrivna bilar. Do moste man k'o'pa diesel annars gor bilen s'o'nder. Det vore haftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Det hade blivit oerhört realsistiskt om R* kommer bygga upp gubbarna i SA som i Max Payne (skellett-liknande uppbyggnad), så att kropparna "for" på olika sätt då dom vart skjutna (kanske inte lika överdrivet som i Max Payne att man kan skjuta iväg en person typ 8 meter). Nu så dör ju personerna likadant hela tiden. Då skulle man aldrig tröttna på SA, aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 jag skulle bara bli glad om det blev ragdoll efekter eller vad det hetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag hade viljat ha ett japanskt tema Men det kanske kommer i framtiden då det finns gta namn med japan anknytningar registrerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts