okka Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Håller med! Så otroligt fult när det kommer ett gäng gubbar i hatt åka förbi i Lamborghinis och porschar... Gubbar med hatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Spårvagnar, och det ska gå att köra dom. Lite större landskap vore också kul samt fler flygplan och gärna en militärflygplats med stridsflygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Håller med de flesta innan.. Dock tyckte jag det sög i VC när man plockade upp prostituerade. Man var tvungen att köra ifrån alla till ett tomt place för att få kn*lla. Och ändå? Hur var sexkänslan? Jag menar, "-Are you ready for a bit of Tommy Vercetti baby? You better be." Och sen så går bara bilen och studsar upp och ner, men när man kollar fram i framsätet med hjälp av olika vinklar, ser man att de sitter helt stilla i framsätet, oj här körs det ordentligt.. Och sen går hon ut... Tycker det var rätt sketet. Jag tycker man borde kunna ta en h*ra och ta med henne upp till nåt sketet hotellrum, och där skulle en video rulla upp när man "körde" henne, ni vet som inför alla uppdrag. Och lite stön please... Kommer ni ihåg Candy SuxxX? När hon i uppdragen i film studios körde med killen i bakgrunden så hörde man det.. Dessutom skulle det inte vara fel med en större karta än VC. Mer bergigt. Helt ska man kunna ta sig in i flygplan, inte åka med men ändå gå innan de åker.. För att råna banker ska man inte behöva vänta på nåt uppdrag, det borde man kunde få göra när man vill. Folk kommer säga över mitt första ämne i detta ämne "Får du inget i verkliga livet eller?" Vilket är en typisk fjortis-fråga(även för jag helst inte kallar nån för det), för de får aldrig nåt själva. Och om ni tänker igenom så spelar man faktiskt som en nobody som ska jobba sig upp som riktigt gg, och inte en bg.(gg = gangsta gangsta bg = baby gansta), och om en kille gjorde det i verkliga livet skulle han definitivt köra en prostituerad...ett antal gånger. Tro mig. Iaf alla har sina egna åsikter, men tycker du att nån är konstig, håll det helst för dig själv. Bye and thnx for the space. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Och om ni tänker igenom så spelar man faktiskt som en nobody som ska jobba sig upp som riktigt gg, och inte en bg.(gg = gangsta gangsta bg = baby gansta Det kallas O.G., inte G.G. O.G. = Original Gangsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Gubbar med hatt? Aldrig kört GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 snö? skidor? skridskor? snöskoter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Aldrig kört GTA3? jajemen! riktigt kul spel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 snö? skidor? skridskor? snöskoter? F*n va skönt me snöskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 att man är en tjej en riktigt jävla tuff tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Aldrig kört GTA3? Vilka syftar du på då, Zyber? Colombian Cartels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 man ska kuna flyga med alla flygplan många fler fordon många fler vapen och mycket mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Att man ska kunna göra sin egen gubbe ungefär som i the sims varje gång man gör ett nytt game så man typ kan välja glass ögon osv Redigerad 19 mars, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Att man ska kunna göra sin egen gubbe ungefär som i the sims varje gång man gör ett nytt game så man typ kan välja glass ögon osv Det skulle inte vara GTA-feeling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Vilka syftar du på då, Zyber? Colombian Cartels? Nej, dom här gamla gubbarna i mörkgrön rock och hatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 vilka är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Nej, dom här gamla gubbarna i mörkgrön rock och hatt är det hattar ni snackar om?... det finns ju nått lila "gäng" lr ja gängo ch gäng..dom har ju helt lila kläder och ahattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Diablos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Men, vad tröga ni är Det är inget gäng jag snackar om, utan en civilsnubbe., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Det finns väl gubbar med hatt i både VC och 3:an?? Iallafall i mina spel. I VC kan jag för tillfället bara komma på en nästan helt svartklädd kille med hatt + Avery. I 3:an finns de lila som har nämnts och en äldre man med brun rock och hatt. En av lodisarna har ju hatt också, den korta tjejen. Säkert fler också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 att man är en tjej en riktigt jävla tuff tjej! Tomb Raider..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts