vigge Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Låt honom inte spela, som Fan sa, han kan få helt fel uppfattning av världen utanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 oj, bäst att ni stoppar han fast det kommer han bli ledsen för hehe, gör andra saker med han tills han har glömt bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 oj, bäst att ni stoppar han fast det kommer han bli ledsen för hehe, gör andra saker med han tills han har glömt bort det Skriv så man förstår Stoppa ungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Skriv så man förstår Stoppa ungen! Om han gillar VC.. du har en mass mördare till lillebror =P, nä jag skojja bara.. Men han kanske ska vänta tills han kan engelska som sagt?. så han fattar nått av vad dom säger å då kanske han har lite chans å klara det =P.. å när han kan engelska så bra så är han nog mogen för spelet =P.. Säg inte det =P.. för då kommer din lille brorsa att gå extra kurser i Engelska =P.. Ligger i sängen på kvällen å studerar engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 (redigerad) LOL., jag som blir illa berörd av att skuta huvet av folk edit: stavfel Redigerad 25 mars, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 herregud ta bort honom nu för fan har du inte hört om usa 2 pojkar lekte Sagan om ringen och den ena va orc den andra vad människa och han som spelade människan höghuvudet av den så kallade orcen DET e psychopat stört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shadow90 Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Kan snart använda UZI??? Det är som att man blir fotbollproffs på att spela FIFA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 herregud ta bort honom nu för fan har du inte hört om usa 2 pojkar lekte Sagan om ringen och den ena va orc den andra vad människa och han som spelade människan höghuvudet av den så kallade orcen DET e psychopat stört Seriöst? Jävla idioter. Sorligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) Kan snart använda UZI??? Det är som att man blir fotbollproffs på att spela FIFA! Om du syftar på det jag skrev - det finns någonting som kallas medveten överdrivning! han får ju en tvistad syn av verkligheten av det, och det där med Sagan om Ringen-incidenten - Sick!! Redigerad 26 mars, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Själv tycker jag nog man ska ta saker som sagan om ringen-grejen med en liten nypa salt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Tror iofs ni överdriver lite. Första antyder ni att spel inte gör en till en mördare utan att media hittar på. Och nu verkar ni övertygade om att lillkillen blir massmördare av VC. tre åringar förstår inte lika mycket som äldre killar. en dag kanske han tänker jag ska göra så som min bror gör när han spelar dator... dom fattar inte sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts