wunderbaren Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Min lillebror på 3 år råkade se när jag spelade Vice City en dag, och sen dess är han fast...han är helt galen i det...det roligaste han vet är att skjuta folk i huvet......Och att köpa på folk Mamma tycker inte han ska spela det..hon tycker det är lite väl mycket..hur ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tycker inte att han ska göra det vänta tills han är 10 eller mer. Annars så kommer han säkert att bli skaddad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 instämmer med Lunch Vice city ska inte 3-åringar spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Fan va läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Man ska inte spela våldsspel innan man kan prata. Fan tycker du ska hindra honom att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 hehe, jag kommer ihåg när jag spelade DOOM när jag var 7-8 år. Det var kanske lite för itdigt, jag vet inte. Men 3 år... lite överdrivet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 heheh...nog bäst att ni stopar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Min lillebror på 3 år råkade se när jag spelade Vice City en dag, och sen dess är han fast...han är helt galen i det...det roligaste han vet är att skjuta folk i huvet......Och att köpa på folk Mamma tycker inte han ska spela det..hon tycker det är lite väl mycket..hur ska man göra? seriöst, det är inte bra om han gör det när han är tre, då kan han ju få uppfattningen att världen "utanför" är så som i VC Redigerad 15 mars, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 haha ta bort han på stubben om du inte vill ha en massmördare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Få bort honom från datorn fort som attan! Det kan ju bli hans fördärv annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Tror iofs ni överdriver lite. Första antyder ni att spel inte gör en till en mördare utan att media hittar på. Och nu verkar ni övertygade om att lillkillen blir massmördare av VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Tror iofs ni överdriver lite. Första antyder ni att spel inte gör en till en mördare utan att media hittar på. Och nu verkar ni övertygade om att lillkillen blir massmördare av VC. Det är lite skillnad på att vara tonåring eller vara 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 (redigerad) Man ska inte spela våldsspel innan man kan prata. Fan tycker du ska hindra honom att spela det. Hehe, han KAN prata OCH gå Redigerad 17 mars, 2004 av wunderbaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Hehe, han KAN prata OCH gå ...och snart vet han hur man kontrollerar en uzi! Du borde få honom att lägga av, även fast jag inte tror att han kommer bli massmördare så håller jag med om det där som GTA Fan1 sa : seriöst, det är inte bra om han gör det när han är tre, då kan han ju få uppfattningen att världen "utanför" är så som i VC Äh, se det från den goda sidan, han kommer bli en hejjare på GTA då han är i vår ålder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Hehe, han KAN prata OCH gå Men det var ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Jag tror att det är okej att 3- åringar spelar våldsspel, om man samtidigt uppfostrar dom att "Så är det inte i verkligheten". Typ nåt sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Jag tror att det är okej att 3- åringar spelar våldsspel, om man samtidigt uppfostrar dom att "Så är det inte i verkligheten". Typ nåt sånt! kanske det... men dom skulle inte kunna klara spelet man kan varken läsa eller engelska i 3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Jag tror att det är okej att 3- åringar spelar våldsspel, om man samtidigt uppfostrar dom att "Så är det inte i verkligheten". Typ nåt sånt! tror du dom lyssnar på allt som de vuxna eller så säger? Näe du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 tror du dom lyssnar på allt som de vuxna eller så säger? Näe du... Precis, en unge kan aldrig lyssna. Säger man åt ungen att inte ta sig på spisplattan för att den är varm, så måste ungen testa först innan han kan tro på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Tror inte det är så bra att du låter honom spela, men jag tror inte att han skulle komma åt något vapen. Kanske en kniv om ni inte har säkerhets grejjer på lådorna. Få han att spela mulle meck eller något annat skojj för han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts