N1ko Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag tror Mafia 2 kommer släppas tidigt nästa år. Om det gör det hoppas jag att det är typ 90-talet eller nutid, är så trött på att det alltid ska vara så långt bakåt i tiden. Tex : 1. GTA 3 utspelar sig på 70-talet 2. GTA VC utspelar sig på 80-talet 3. Mafia utspelar sig på 30-talet (tror jag) 4. GTA SA utspelar sig på 90-talet (Bättre än dom andra men ändå inte) Varför alltid gå tillbaka i tiden? Tänk med ett fett Mafia spel nu med alla vapen som finns nu och sånt. Allt som behövs är bra skapare och nåra personer med mycket fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) gta3 är inte 70 tal det är lite senar 90 tal työp 98 gta:vc är 80-tal och mafia 30-tal jag hoppas att mafia 2 är 40-50 tal för det är så få spel som är det Redigerad 16 juni, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 gta3 är inte 70 tal det är lite senar 90 tal työp 98 gta:vc är 70-tal och mafia 30-tal jag hoppas att mafia 2 är 40-50 tal för det är så få spel som är det gta vc är 86.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 :"> oj blev fel men gtaIII är inte 70 tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 GTAIII är dåvarande nuitd nämligen runt år 2000... VC utspelar sig år 1986 SA ska ju antagligen knyta ihop historien och utspelar sig därför i början av 90-talet... Tycker nästa Mafia ska vara 70-tal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Men det vinns väll en mod till mafia som gör om det till 70-talet eller är den inte klar än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tror inte att man hoppar fram så långt fram i tiden. Jag vill ha 2:an på 40-50 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Nej, 2:an blir nog nutid, eller 90-tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag gillar den gamla stilen så jag vill gärna att de knyter ihop historien så att den fortsätter på 40-50-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Nej, 2:an blir nog nutid, eller 90-tal. det hoppas jag verkligen inte håller med Danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tycker nästa Mafia ska vara 70-tal! W0rd... Tommy's barnbarn kommer tillbaka till Lost Heaven för att utkräva hämnd! (Han ska för övrigt iklä sig "Kapten Kirk mask" och en stor förskärare i handen! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Nee, tycker att det inte ska vara så billigt som att utkräva hämd... Jag har dock inte någon idé om vad det ska handla om, men hämdidén är så vanlig och tråkig. Handlingen i ettan var relativt ovanlig för den genren. Redigerad 22 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Allså mafia har en jävligt skön story, så jag vet nog inte om det riktigt blir så bra om de fortsätter med en uppföljare på den storyn, det blir liksom förstört på nått sätt..! nån som förstår va ja menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det roliga med mafia är ju att det utspelar sig längra bak i tiden. Tycker det är härligt att springa runt på en tid man inte känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Han som har skrivit Storyn "Daniel Vavra" han måste nästan vara författare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vill nästan att det ksa vara nutid.. för i spelet så kör alla personer som skit :( och att det skulle vara lite roligare att typ köra bilar som fanns på riktigt typ som volvo v70 och dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vill nästan att det ksa vara nutid.. för i spelet så kör alla personer som skit :( och att det skulle vara lite roligare att typ köra bilar som fanns på riktigt typ som volvo v70 och dom.. För dig finns ju GTA3, driver, getaway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 MAFIA1 var ju 2 år försenat...Satt fast på "Visiting rich people" så jag böt in MAFIA och Hitman 2 mot att få köpa GTA:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) MAFIA1 var ju 2 år försenat...Satt fast på "Visiting rich people" så jag böt in MAFIA och Hitman 2 mot att få köpa GTA:sa Haha, gav du bort spelet för att du inte klarade det? Det finns nåt som heter fusk... Upson: Jag visste det... tack ändå. Redigerad 26 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni som inte visste att Mafia 2 är lagt på is kan ju få reda på det nu... vaersgo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts