FeNg_ Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Nu vill jag och säkert många fler veta vad ni tror om MAFIA2.... Själv så hoppas jag på Det Bästa Motivera gärna ert svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Jag hoppas att det kommer. För mig spelar det inte så stor roll om det blir Multiplayer men det kan de väl ha med.' Mafia regerar! Mafia2 kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jo, dom har ju bekräftat det nu. antagligen större frihet och med multiplayer. BTW, heter det inte chans och inte skans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Tror ni att det blir 30-tal igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 nja tror inte det kanske blir 40-50 tal och sen mafia 3 60-70 tal osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 I Mafia2 har snutarna tuffare polisbilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 I Mafia2 har snutarna tuffare polisbilar... haha va dåligt. vem som hellst ser ju att bilden är från Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 haha va dåligt. vem som hellst ser ju att bilden är från Mafia. lol, han skulle antagligen skoja lite . annars om du inte tänkte skoja så var det en dålig fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Jag skulle inte ens vilja påstå att det är en fejk. Det är ju Mafia. (1:an alltså om det var någon som inte förstod det) När kommer Mafia2 att släppas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Jag skulle inte ens vilja påstå att det är en fejk. Det är ju Mafia. (1:an alltså om det var någon som inte förstod det) När kommer Mafia2 att släppas?? Det finns inget spikat release datum än men det lär nog inte släppas före 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Åhh..så länge det är kvar. Nåja, den som väntar på nått gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Det finns inget spikat release datum än men det lär nog inte släppas före 2005. Jag tror nog det kommer släppas under 2005 iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) lol, han skulle antagligen skoja lite . annars om du inte tänkte skoja så var det en dålig fake givetvis skulle jag skoja hoppas att jag inte lurade någon Redigerad 22 maj, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 En Handling Som Jag Har Tänkt till!! Huvud Person/Spel Person: "Visst Namn" Rötter: Tommy`s Barn`s Son. Updrag:HÄMNAS PÅ FAM.SALIERI! Stad:New York Anledning Till Staden:FAM.SALIERI var Tvunga Att Sticka I Från "lost Haven" Efter Don Salieri´s Död. År Tal: 1940-1950. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Synd. Tommy hade ingen son. Bara en dotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Synd. Tommy hade ingen son. Bara en dotter. TOMMY`S BARN`S SON. Skrev ja!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 TOMMY`S BARN`S SON. Skrev ja!!!!!!!!!!!!!!!! men då skulle ju spelet mist utspela sig på sjuttio-talet ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 men då skulle ju spelet mist utspela sig på sjuttio-talet ju! Ja Mena 50-70!!! Sorry! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 @ Conzue: Såg inte. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 tycker att det ska utspela sig i lost heaven fast på 50-talet och en till stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts