Esperanto Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vet nån här hur man foraterar hela datorn för utom vissa filer som vill ha kvar? jag har en Compaq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Formatering rensar absolut allt (correct me if I'm wrong) Om du vill ha file kvar så får du spara dem på en diskett eller CD-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Formatering rensar absolut allt (correct me if I'm wrong) Om du vill ha file kvar så får du spara dem på en diskett eller CD-skiva. eller spara filerna på en annan partition/hdd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 eller spara filerna på en annan partition/hdd Så kan man också göra ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Formatera är inge bra på OEM datorer. Dom gillar inte att man formaterar dem, trust me. Dom blir mycket segare = väldigt segt, eftersom dom redan är sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Formatera är inge bra på OEM datorer. Dom gillar inte att man formaterar dem, trust me. Dom blir mycket segare = väldigt segt, eftersom dom redan är sega Konstigt, min har funkat bra Har fujitsu... Redigerad 14 mars, 2004 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Då är det bara compaq, har altid hatatr dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 compaq är 50 gånger bättre än ett j*vla hemmabygge...min craschar hela tiden...det är ett hemmabygge medans datorn för alla är en compaq och har aldrig chrashat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 compaq är 50 gånger bättre än ett j*vla hemmabygge...min craschar hela tiden...det är ett hemmabygge medans datorn för alla är en compaq och har aldrig chrashat... Bara den är snabb och lyder, krascha går väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 compaq är 50 gånger bättre än ett j*vla hemmabygge...min craschar hela tiden...det är ett hemmabygge medans datorn för alla är en compaq och har aldrig chrashat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Årets Citat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 HAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 hmm tror jag fattar nu. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) compaq är 50 gånger bättre än ett j*vla hemmabygge...min craschar hela tiden...det är ett hemmabygge medans datorn för alla är en compaq och har aldrig chrashat... Hehe :Djag tycker att min 3,2 ghz:are går bättre än en sliten gammal compaq... Redigerad 16 mars, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 http://www.mestlol.com/citat.php , vota upp citatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 votead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 (redigerad) Nu har jag också röstat Redigerad 17 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 me2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts