Funnylin Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Får man fråga vem bennet är :"> Chefredaktör PC Gamer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 OOOH! gillar inte pcg så mycket :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 OOOH! gillar inte pcg så mycket :"> Har du läst ett ex? För om man läst den måste man bara gilla dom Världens bästa humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Tycker nästan dom kan slänga in Bennet och grabbarna! Wörd! Saknade proffesionella åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Har du läst ett ex? För om man läst den måste man bara gilla dom Världens bästa humor! Jag har 2 PCG och en DVDG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 missade kontroll, kan någon berätta vilka spel som var med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) FF: CC, Forbidden Siren (tror det hette så), en massa Game&Watch spel, NGage spel, Gametrac (inget specifikt spel), lite annat som jag tyvärr har glömt edit: kom på nu, det var Fallout: Brotherhood of Steel Redigerad 18 mars, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Chefredaktör PC Gamer! kanske inte är lika bra, men Tobias Bjarneby, chefredaktören på Super Play kommer iaf nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Jag gillar Super PLAYs redaktion, de har rätt humor (de flesta), och så skriver dom bra artiklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 kanske inte är lika bra, men Tobias Bjarneby, chefredaktören på Super Play kommer iaf nästa vecka shit, då måste jag se det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Har du läst ett ex? För om man läst den måste man bara gilla dom Världens bästa humor! Håller med dig hehe, började läsa deras tidningar i Oktober 1999 har inte misdsat ett nummer sen dess. Själv tycker jag det där programmet på SVT var kasst Dom var ju kassa, dom var typ inte speciellt bekanta med spel tycker jag det kändes som, något oprofissionella... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Håller med dig hehe, började läsa deras tidningar i Oktober 1999 har inte misdsat ett nummer sen dess. Själv tycker jag det där programmet på SVT var kasst Dom var ju kassa, dom var typ inte speciellt bekanta med spel tycker jag det kändes som, något oprofissionella... alla är ju oproffesionella , kan ge ett ex: När TV4+ startade sin kanal och när det var fotboll snacka dom typ istället "Hur har du haft det i veckan då" inteså jäkla mycket om fotbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts