Funnylin Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Såg på reklam för en ny tv-serie vid namn kontroll förut. Det är det enda svenska tv-spelsprogramet(Eller finns det nått på tv4+ som jag inte känner till?). Det i sig är ganska stort. Börjar dom stora kanalerna äntligen förstå att spel mediet är stort och publiken det riktar sig till har tid att se på tv? Det börjar iaf på måndag klockan 20.30!(svt 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jo, det finns ett spel-program på tv4+, men det går rätt dåliga tider och är alldeles för kort (typ 20min/vecka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Ah, perfekt! Den tiden ska jag memorera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jag med. eller ska försöka iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 GamePlay sänder idag 12.50 på TV4 Plus...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Så gött att dom sänder sådana program på SVT, jag bojkottar fyran (utom när det är nåt riktigt bra) Dom kör bara med mer och mer reklam och liknar snart 3:an och 5:an. Reklam mellan programmen är helt ok eftersom det inte är Public Service men reklam mitt i programmen varje kvart är outhärdligt. Tack Funnylin! Redigerad 15 mars, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Måste titta. Hoppas verkligen dom riktar in sig på PC-spel, annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Måste titta. Hoppas verkligen dom riktar in sig på PC-spel, annars... det ärväl roligt med variation med gc,ps2,xbox och allt sånt . Sen kan dom ha nån minnenas stund med ett gammalt roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 det ärväl roligt med variation med gc,ps2,xbox och allt sånt . Sen kan dom ha nån minnenas stund med ett gammalt roligt spel Det var rätt dåligt faktiskt. Minnesstund hade dom med game&watch men dom kunde haft med lite om PC-spel också, typ förhandstittar, releasedatum osv, nu när det äntligen börjar släppas lite bra spel till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 GRRRR!!!! Min dumme kompis ringde precis när de pratade om MGS3, bara för att berätta att det handlar om MGS3 :'( Jag har inte nån telefon i mitt rum... bara en som inte är laddad, och den borde ligga här någonstans :"> så jag var tvungen att springa iväg från TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Men shit! Var det på måndag det gick?! Jag hade för mig att det var på tisdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Men shit! Var det på måndag det gick?! Jag hade för mig att det var på tisdag... Ta't lugnt.... programmet var rätt trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Faktiskt ganska bra! @@@@@ Se det! Visserliggen kan man ju byta ut Programledaren och panelen...Retro var kul...topplista på udda spel också kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 men de visade knappt upp några nya spel, inte mycket bilder på dem, panelen var inte heller särskilt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Nej för mycket konsol. Så tyckte jag panel kändes väldigt oproffisionell, speciellt hon som recenserade Final Fantasyspelet. Men jaja, det blir väl ett program man förljer iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Ja, Johanne Hildebrant ( hette så va?! ) är ju författare. Vad gör hon där? Visst, hon kanske lirar spel på fritiden och skriver krönikor för kvällstidningar men inte fasen är hon spelskribent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Ja, Johanne Hildebrant ( hette så va?! ) är ju författare. Vad gör hon där? Visst, hon kanske lirar spel på fritiden och skriver krönikor för kvällstidningar men inte fasen är hon spelskribent. Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Henrik Rudin är visserligen spelsnubbe åt aftonbladet men han har så jobbiga åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Tycker nästan dom kan slänga in Bennet och grabbarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Får man fråga vem bennet är :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts