EkAN Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Är det nån på denna jord som vet hur man skapar en egen server på Vice city MTA? ... Ingen tycks veta.... är det nån som vet nå mer detaljerat hur man skall gå till väga..=P Redigerad 14 mars, 2004 av EkAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Den här topicen borde vara i allmänt gta-snack om man frågar mig, inte modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Den här topicen borde vara i allmänt gta-snack om man frågar mig, inte modding Den ligger bra i modding och snälla sluta lek forum-polis, om vi anser att en tråd behöver flyttas så flyttar vi den, du behöver inte skriva det. Ekan: Ladda ner server versionen av mta från mtavc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Den ligger bra i modding och snälla sluta lek forum-polis, om vi anser att en tråd behöver flyttas så flyttar vi den, du behöver inte skriva det. Ekan: Ladda ner server versionen av mta från mtavc.com leka polis? Jag konstaterade bara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 leka polis? Jag konstaterade bara det... Du hade inte behövt konstatera det för det är vi som avgör om en tråd måste flyttas eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EkAN Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jo , jag vet att jag behöverladda hem det där men,,, jag tänkte lite mer detaljerat hur man startar en egen vc server.. så man kan låtafolk joina,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 om de är till någon hjälp så måste iaf jag starta servern genom kommandoprompten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EkAN Skrivet 18 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 njaee... eftersom jag aldrig har startat en server så..lär jag veta..typ allt..=) he he.... om nån orkar berätta... utförligt ha d bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 de ä inte så svårt packa upp server programvara in ex C:/MTAserver/ sen ställer du in litte inställninga i mtaserver.conf filen som namn på servern o port o max players som ska kunna ansluta o viken typ av server om de e DM eller STUNT sen spar du filen när du är klar om du vill kan du ändra motd.txt om du vill me ä inte nödvändigt sen skör du filer mtaserver.exe sen clienten anslut till den ip som den datorn har som servern ligger på lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EkAN Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 jo sånt där har jag hållt på med men ,,, hur startar spelet då?=), .. ingen som vet vad man hittar (allt) man behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 sen är de bara att starta clienten skriv in datornamnet till din dator som servern ligger på eller ip adressen och vilken port standard är 2003 sen connect o så ä de bara att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wohlfie Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Vilka program skam an använda sig av? Och var hittar man dessa prylar. både för o ansluta sig och skapa server. kan man skapa server på samma dator som man ansluter sig till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts