blink182 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Haha, så kasst utav färjestad, pinsamt. Riktigt bra av HV71. Grattis alla jönköping-bor färjestad var ju bra..de kunde bara ente göra mål på liv.och så klantade de till det ibland..de vann ju skott statistiken överlägset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 HV BLÅ!! Jag håller inte på HV men fan vad gött att dom vann!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 HV BLÅ!! Jag håller inte på HV men fan vad gött att dom vann!! då håller du nog på hv innerst inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 JÄVLA HV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 då håller du nog på hv innerst inne. Nje.. det är mest för att jag bor i JKPG och har hållt på hv när jag va liten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 woohoo Färjestad vann med 3-2 Färjestad is da rockn rolling team.Iaf sp tycker jag hv71's spelare är för självsäkra , dom tycker ju fan att domspelarbra när dom spelar dåligt Man förkännar inte att vinna om man blir nollad fyra matcher i en finalserie.. Och man spelar framförallt inte bra.. HV var klart värdiga segrare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) Man förkännar inte att vinna om man blir nollad fyra matcher i en finalserie.. Och man spelar framförallt inte bra.. HV var klart värdiga segrare.. lol . Visst , Färjestad spelar ju bra för det mesta sen har de en massa otur , det blir inte bättre när lärking dömmer heller... sen så Kariya : Timrå är inte så dåliga som alla tror men jag håller med att Färjestad har haft det lättare. Redigerad 12 april, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 lol . Visst , Färjestad spelar ju bra för det mesta sen har de en massa otur , det blir inte bättre när lärking dömmer heller... sen så Kariya : Timrå är inte så dåliga som alla tror men jag håller med att Färjestad har haft det lättare. jag har inte sakt att Timrå är dåliga men dom är inte bättre än frölunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 HV klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts