Fralla_24 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Argh, bara Luleå vinner nästa år!! Min brorsa spelar i Luleå Hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 2-2 i matcher nu.. Hv har vunnit med 3-0 och 4-0. Medans färjestad har spelat med 4-1 sen 4-3 Det betyder att färjestad har gjort 8 mål och Hv71 har gjort 11 Mål hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 TCHV såklart! (The-copy hockey klubb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 woohoo Färjestad vann med 3-2 Färjestad is da rockn rolling team.Iaf sp tycker jag hv71's spelare är för självsäkra , dom tycker ju fan att domspelarbra när dom spelar dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 hehe...nu vann hv ju =D..hehe vilka vinner nu då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) HV tar de på hemma plan de gör dom! men de kommer nog bli jämt! Peskele: om du snackar självsäkerhet så tycker jag att färjestad snackar en hel del om att dom kommer att vinna i kinnarps.. Mattias johansson: nej, men vi får väl ta dom i kinnarps då då Redigerad 10 april, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 HV tar de på hemma plan de gör dom! men de kommer nog bli jämt! Peskele: om du snackar självsäkerhet så tycker jag att färjestad snackar en hel del om att dom kommer att vinna i kinnarps.. Mattias johansson: nej, men vi får väl ta dom i kinnarps då då lol i förra matchen när färjestad totalt ägde dom hela matchen så kommer Davidsson som vanligt nä vi spelade jättebra . Iaf om du inte vet det så är FÄrjestad starka på bortaplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 färjestad tar hem det...hoppas de iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 spelar Hv som dom gjorde idag , så vinner dom på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 spelar Hv som dom gjorde idag , så vinner dom på söndag Spelar färjestad som dom inte gjorde igår så vinner dom Och om Färjestad vinner i år så blir de först med att vinna 7 sm guld efter att slutspelet har införts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 lol i förra matchen när färjestad totalt ägde dom hela matchen så kommer Davidsson som vanligt nä vi spelade jättebra . Iaf om du inte vet det så är FÄrjestad starka på bortaplan alltså, Färjestad har inte ägt hv nån match de är snarare hv som ägt färjestad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Hoppas på Färjestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 alltså, Färjestad har inte ägt hv nån match de är snarare hv som ägt färjestad! LOOOOOOOOOOL!!!! DU är precis som hv spelarna !! Vågar inte erkänna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag hejar på HV71 därför att de inte är tippade att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag hejar på HV71 därför att de inte är tippade att vinna. de var ju favoriter inför finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 LOOOOOOOOOOL!!!! DU är precis som hv spelarna !! Vågar inte erkänna färjestad har haft en ganska lätt väg till final tycker jag först luleå och sen timrå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Sitter och kollar på finalen nu och Hv leder stort.. många stora bråk har inträffat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 5-0 ..suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 5-0 ..suck 5-0?? :'( :'( :'( f*n- själv stängde jag av tv:n efter andra perioden!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Haha, så kasst utav färjestad, pinsamt. Riktigt bra av HV71. Grattis alla jönköping-bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts