Plaisir Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Jag hoppades också på LHC men men... Nu håller jag på självklart på HV71.. Mest på grund av Björn... Funny du vet va jag menar...Goooooooooooooooooooooo HV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Yes frölunda vann, än finns hopet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Hv vinner ändå allt Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Går inte så bra för Timrå nu... :'( Aja, dom får väl komma igen nästa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 SUCK * f** att hv lossade me!.. me de var ingen dålig match ... men men vi vinner nästa * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 jag tror inte aik vinner nästa år ( ) först och främst måste dom vinna kvalet. jag tror på hv eller frölunda Dream sweet Nicke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 3-2 i matcher till Hv71. jag tror att Hv71 vinner. De har 2 matcher att vinna. Och jag tror knappast att frölunda vinner bägge 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 hehe jag hoppas i alla fall inte på HV, min SO-lärare hejar på dom, hehe så dom får verkligen inte vinna MIF vinner nästa år... nej nej nej.. MIF kommer att gå ner i allsvenskan för skellefteå spöar arslet av dem i kvalserien AIK, Skellefteå AIK, mitt hjärta klappar AIK AIK, Skellefteå AIK, det ända laget som jag hejar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Jag har ett rätt iaf nu ! Att Färjestad går vidare till final ! Frölunda kommer också gå vidare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Tror att Hv71 går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Nu tror jag att HV 71 kommer gå vidare . Sen när de möter Färjestad de 2 första matcherna kommer de säkert att vara jätte trötta för att de fick försöka göra mål på Lundqvist tidigare + att förlunda är ungefär lika bra som HV. Sen undrar jag om "HV" betyder Husqvarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 (redigerad) Nu tror jag att HV 71 kommer gå vidare . Sen när de möter Färjestad de 2 första matcherna kommer de säkert att vara jätte trötta för att de fick försöka göra mål på Lundqvist tidigare + att förlunda är ungefär lika bra som HV. Sen undrar jag om "HV" betyder Husqvarna ? "HV" Betyder Huskvarna Vätterstad YEEEEES 0-1 Per-Åge Skröder ! Vätterstad är då "Jönköping" Redigerad 27 mars, 2004 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jag bryr mig inte ett dugg om hockey! Hata hockey!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 helt klart att färjestad vinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Imorgon så börjar ju den första Finalen. FBK-Hv71 Jävlig jämn match tror jag att det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Tyvärr så blev ju inte matchen så jätte jämn. utan Hv71 Vann med 3-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Tyvärr så blev ju inte matchen så jätte jämn. utan Hv71 Vann med 3-0 0-3 (HV var på borta plan) . Sen hade ju Färjestad otur som dom har haft hela säsongen sen är media alla för negativa till alla i Färjestad . Det kan göra att de tappar självförtroendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 hv tar de i finalen tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 HAPARANDA IF ! ! ! ! Div.8 eller något de kommer vinna! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 HV71 tror jag, Färjestad får fan inte vinna, inte med Jörgen Jönsson i laget i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts