Tedfallkv Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Vilket lag kommer att vinna sm-slutspelet? Jag tror faktiskt Hv71 om de spelar bra. annars blir det frölunda. men vilket lag tror ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag vet inte men jag hoppas att frölunda vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag vet inte men jag hoppas att frölunda vinner. Jag tror att dom får det tufft mot Hv71. Jag tror inte att dom kommer sig låtas att åka ut på fyra raka som djurgården gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 färjestad vinner hoppas jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Timråit 4 ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Färjestad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 färjestad vinner hoppas jag!! De gör de Håller me totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 1- Färjestad 2- VF 3- Timrå 4- Hv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 AIK.. .. nästa år.. iår.. Frölunda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 AIK.. .. nästa år.. iår.. Frölunda.. jag tror inte aik vinner nästa år ( ) först och främst måste dom vinna kvalet. jag tror på hv eller frölunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Hade ju hoppats på LHC(Men dom spelade ju så j*vla uselt mot Timrå, så det sket sig). Så nu tror jag på HV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Det skulle vara roligt om HV lyckas slå ut Frölunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Det skulle vara roligt om HV lyckas slå ut Frölunda. Jo , då får Färjestad/Timrå lättare tror jag . Skulle bli spännande med en ny final mellan VF och FBK och FBK vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 hehe jag hoppas i alla fall inte på HV, min SO-lärare hejar på dom, hehe så dom får verkligen inte vinna MIF vinner nästa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Saknar Luleå HF :'( Men Frölunda vinner helt klart, dom har just nu två riktigt vassa målskyttar.. UT MED FÄRJESTAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 OOO!! Vad härligt. 2-0 i matcher för Hv71 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 jag tror att färjestad vinner...hoppas de iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Jag som bor i jönköpingstrakten hoppas på HV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Färjestad vs Frölunda iår vill jag se ! Och Färjestad ska gå segrande ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 jag tror HV71 för dom var starka i serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts