Stora_tomtefar Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Undrar om någon har Halo och Midtown Madness 3 till Xbox, och känner sej villig att, om möjligt, scanna in dom och skicka dom till mig på Hotmail? Stora_tomtefar@hotmail.com. Varför vill jag ha dessa omslag? Jo, för att när jag köpte ett X så fixk jag dessa spel, men varken DVD fodral eller omslagspappar. Nu har jag skaffat DVD fodral, men inte omslagspapper, så... please??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 inte lättare att ta dom här och nu? Covers.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jo, ja... visserligen. Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotgun Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Undrar om någon har Halo och Midtown Madness 3 till Xbox, och känner sej villig att, om möjligt, scanna in dom och skicka dom till mig på Hotmail? Stora_tomtefar@hotmail.com. Varför vill jag ha dessa omslag? Jo, för att när jag köpte ett X så fixk jag dessa spel, men varken DVD fodral eller omslagspappar. Nu har jag skaffat DVD fodral, men inte omslagspapper, så... please??? om jag visste hur man gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts