Xemtoth Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Kan man ha hur många skins som hälst i gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 ja tror det jag hade typ 20-30 st och det funkade hel perfect men det beror no på datorn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 ja tror det jag hade typ 20-30 st och det funkade hel perfect men det beror no på datorn också Tänkte ladda ner ett skinpack till gta 3 med 7-8 skins...tänktepå det Tommy Vercetti skins från vice city till gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Vice City skins funkar inte i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Nepp. Och inte tvärtom heller som ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) jo gtaIII skin funkar till vc men det ser konstigt ut men vise skin fukar ej till gtaIII för då hänger sig spelet Redigerad 13 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Men testa VC skins i GTA3 iallafall och tvärtom. Ser asmuppat ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vice City skins funkar inte i GTA3. Men lol, Jag menar att det är en gta3 skin modell fast med kläder o sånt som tommy! (tjocka armar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts