Diver Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Hoppas han kan simma och några dykuppdrag skulle jag uppskatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Oj! Det skulle handla om fordon här Men om han har Uv-scoter under dykuppdragen så blir det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 En 69´ Ford Mustang Shelby GT500 skulle inte vara fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 jag tror nog han är i 20 åldern annars skulle dom inte kalla honom kid Jag tror att det som Funny menade e att om han skulle 20-25 och han var 30-35 så sitter han antagligen fortfarande i fängelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 tycker det vore coolt med cyklar så kan man typ cykla fort lika länge som man kan springa fort och det vore rätt tufft om man kunde köpa lite finare bilar i en bilaffär och sen kanske om en bil är låst så måste man typ ta en hammare och slå sönder låset mer flyplan och motorcyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jag tror att det som Funny menade e att om han skulle 20-25 och han var 30-35 så sitter han antagligen fortfarande i fängelse! Huh? Vad jag menade är att man inte kan åka i fängelse när man är typ 5(Vilket Tommy skulle varit om han var 20 i VC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 tycker det vore coolt med cyklar så kan man typ cykla fort lika länge som man kan springa fort och det vore rätt tufft om man kunde köpa lite finare bilar i en bilaffär och sen kanske om en bil är låst så måste man typ ta en hammare och slå sönder låset mer flyplan och motorcyklar bra idé, hoppas du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Dykupdrag hade vatt fett! Man ska nte behöva ha fordon till allt i GTA! Det var säkert planerat så när dom först startade GTA men d har växt ut överallt! D ska nte bara va bilar! Ska va alla fordon o allt man kan göra! Man ska inte begränsa sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts