Nark Buddy Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Många röriga topics om San Andreas. Låt den här handla om fordorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Lite överdrivet stor text. :"> Det finns ju bara ett flygplan i VC och ett i GTAIII. Och i SA? Eller hellkoptrar det måste finnas extremt många i SA, med tanke på antalet i VC. Men viktigast måste ju vara motorcyklar och mopeder! Jag läste att någon hade skrivit längt hår(70-tal). Kanske Tommy har längt hår(om det nu är 70-tal), åtminstonde några uppdrag. Jag tror man får spela hans "ungdom/uppväxt". Skulle vara kul. Dom kanske har härmat The Godfather 2. Men låt det handla om fordon nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Man kan endast spekulera om denna saken, för ingen vet riktigt säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) hoppas det blir 70-tals muskel bilar typ mustang charger super bee Chevelle daytona Bel air osv Redigerad 13 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Lite överdrivet stor text.:"> Det finns ju bara ett flygplan i VC och ett i GTAIII. Och i SA? Eller hellkoptrar det måste finnas extremt många i SA, med tanke på antalet i VC. Men viktigast måste ju vara motorcyklar och mopeder! Jag läste att någon hade skrivit längt hår(70-tal). Kanske Tommy har längt hår(om det nu är 70-tal), åtminstonde några uppdrag. Jag tror man får spela hans "ungdom/uppväxt". Skulle vara kul. Dom kanske har härmat The Godfather 2. Men låt det handla om fordon nu. Och varför tror du att man skulle spela som Tommy om det nu är 70-tal? Han skulle typ vara 12 år då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Och varför tror du att man skulle spela som Tommy om det nu är 70-tal? Han skulle typ vara 12 år då Tommy kanske är 30-35 år i Vice City inte 20-25...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 spela roll den här topicen skulle handla om bilar inte åldern på tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag skulle vilja att det fanns ca 5 små flygplan att flyga, 2 medelstora, 1 b747.. angående bilarna så borde det finnas typ 200 stycken, helst med framslumpade regnummer. och typ 6 olika MC, typ 5 moppar och cyklar, inlines, spårvagn, tåg, tunnelbana, skateboard, bmx och allt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tommy kanske är 30-35 år i Vice City inte 20-25...! jag tror nog han är i 20 åldern annars skulle dom inte kalla honom kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jag tror nog han är i 20 åldern annars skulle dom inte kalla honom kid Hoppas du vet att han suttit inne i 15 år...jag hoppas också du är bra på matte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Hoppas du vet att han suttit inne i 15 år...jag hoppas också du är bra på matte! Alltså är han nog 30-35 år...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 han måste iaf vara mer än 33 år eftersom att man bara kan åka i fängelse när man är 18 (kanske 16? isf är det 31). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tror inte de fanns BMX eller Skatebord på 70 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tror inte de fanns BMX eller Skatebord på 70 talet. öhmm skateboard fanns på 70-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tror inte de fanns BMX eller Skatebord på 70 talet. skateboard var ju störst på 70-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tror inte de fanns BMX eller Skatebord på 70 talet. DET SKA INTE HANDLA OM FRICKIN 70-TALET!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 U-båt tycker jag ska finnas med... OCH TILLGÅNG TILL MASSFÖRSTÖRELSEVAPEN!!! Kanske enhjuling också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Tommy kanske är 30-35 år i Vice City inte 20-25...! han ser ju inte så värdsaung ut Skulle gärna vela ha med gamla amerikaska bilar-men också motorcyklar och mopeder också ---skulle också va coolt med en cykel eller nåt Redigerad 14 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_90 Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 En 4-hjuling hade inte vart fel...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 En 4-hjuling hade inte vart fel...!!! mjo, men en rejäl en, ingen skitful som den på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts