DiazEvil Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Klantig som jag var tog jag bort missile.txd istället för missile.dff när jag skulle modda lite. Jag satt i två timmar och förde in fordon och mods i handling,ide och så vidare. Jag blir j*vligt upprörd om jag måste installera om! Så jag undrar: Kan någon skicka en missile.txd fil till himmelsbla@telia.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 missile.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Egentligen borde det finnas en BackUp-topic där man kan skriva om man slarvat med att göra backup och då kan någon annan ladda upp den filen man behöver. Det är väldigt jobbigt att installera om VC bara för att en fil blivit defekt. Särskilt om man har så långsam dator som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tack så mycket Jacker! Hultan eller någon borde göra en BackUp-topic, så vi slipper sånt här "skräp" bland övriga topicar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jo, jag har själv gjort liknande topicar minst 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts