Barracuda Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag hade inget att göra så jag startade att installera spelet, och när det instalerade uppmärksamade jag en liten text: "2000 polygona bilar detaljerade in i minsta detalj med interörer i 3D och ännu fler nedladdningsbara Bilmoddeler på Need For Speeds:s webbsajt" Nyfiken som jag är surfade jag in där men jag har inte hittat nåt där, nån som vet vart dom gömmer sig /ganska roligt (och billigt) spel förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag har spelet men jag vet inget om det, och lol @ detaljerade 2000 polygoners bilar, inte så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 NFS 5 är nog det roligaste NFS-spelet som gjorts. Rekommederas varmt, även om det är lite gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Dvs, inget vet var dom är!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts