Karatemorfar Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) Har nån laddat hem den Här Jag har det och här är några screenshoots Här Och här Eller här Och här är en bugg när jag hoppade ner!! Det är så j*vla mycket vägar där uppe menjag rekomenderar den här!!! Här kan du ladda ner den!! Om ni vill ha fler screenshoots så säg till!! Redigerad 4 november, 2002 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 EFTER SOM DEN ÄR TYSK SÅ FATTAR JA INTE MYCKET SÅ VA SNÄLL O BERÄTTA HUR JA SKA KUNNA SPELA DEN TACK!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag laddade hem den och la den i en mapp!! I nerladdningen så kom det fram en instalationsfil som heter OrbitalCity v1.0 Package dubbelklicka på den och välj vilken enhet (eller vad man ska säga) du installerade den i!! T.ex. C:\Rockstarsgames\GTA 3 så installerar den sig själv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 ok men hur kommer ja till banan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag gillar inte självinstallerande mods, man vet aldrig vilka filer som skrivs över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Arvid: Gör en backup på alla filer!! Vägen upp till alla andra vägar är här om du installerat den rätt!! Där siktet är är vägen upp!! Ganska nära hideouten på SSV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Arvid: Gör en backup på alla filer!! Vägen upp till alla andra vägar är här om du installerat den rätt!! Där siktet är är vägen upp!! Ganska nära hideouten på SSV Självinstallerande mods kan innehålla dolda filer som placeras nånstans på hårddisken utan att man vet om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag har inte märkt det än iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Hallå karate snubben slutá jiddra massa o säg hur fan ja ska göra ja ba la alla filer som kom med i data/ maps o hur fan kommer ja till ön jäveln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) Men va fan om du läser lite här uppe så ser du nog att jag har skrevit det!!! Där jag har skrevit så här: Arvid: Gör en ....... Vägen upp till alla andra vägar är här om du installerat den rätt!! Där siktet är är vägen upp!! Ganska nära hideouten på SSV!! Läs lite Redigerad 5 november, 2002 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Är inte detta version 1.0 av Orbital City? Version 2.0 har funnits ute flera veckor nu GTA3Mods.de (Inklusive Installer und Manuelle Installation) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Asso ja fattar inte ett piss d verkar inte finnas o ja tror ja gjort allt rätt men ja hittar inte skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampersius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Sluta jiddra börja trolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Asso ja fattar inte ett piss d verkar inte finnas o ja tror ja gjort allt rätt men ja hittar inte skiten JudoMorfar har ju skrivit hur du ska göra... så läs med ögonen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag har OrbitalCity2 men ser den inte! jag kan köra på den men ser bara skuggorna när ljuset från bilen träffar väggar och kanter. kan nån säga vad som är fel? Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag kanske kan kolla när jag får GTA3 nån gång.. Julklapp kanske.. Men prova att installera om den! De brukar va lättast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts