DanjO Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 jag blir så J*vla förbannad när jag ser de här Läs! säger bara FU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Slog ner och slog ner... Rånmördade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Spelar roll! idioter endå För att få en Tusen-lapp Redigerad 13 mars, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Klart dom är idioter ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Det är verkligen tragiskt med folk som går på äldre människor med svårigheter att försvara sig. Man undrar vad de tänker med egentligen. För dom så var hennes liv värt ynka 1000 kr. Redigerad 13 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 helt Sanslöst.. Dagens Samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Man undrar vad de tänker med egentligen. Det är precis det dom inte gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Dålig stil!!! OT: Danjo skulle inte du dra härifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Skulle personligen vilja mörda sådana här idioter... dödstraff på dom jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Allt för pengar. Så dom kan köpa alkoholdryck till nästa fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Dålig stil!!! OT: Danjo skulle inte du dra härifrån?? Nä, det skulle han väl inte? Ifall du menar det med den där Saddam topicen så ordnade det sig till slut ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det är verkligen tragiskt med folk som går på äldre människor med svårigheter att försvara sig. Man undrar vad de tänker med egentligen. För dom så var hennes liv värt ynka 1000 kr. Det e sjukt Blir så j***a förbannad när sånt här händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det är verkligen tragiskt med folk som går på äldre människor med svårigheter att försvara sig. Man undrar vad de tänker med egentligen. För dom så var hennes liv värt ynka 1000 kr. hmm.. igentligen.. jag tror knappast att dom visste att hon bara hade 1000 spänn.. vem skulle göra sig besväret att döda någon för 1000 spänn? Tror nog att dom trodde att hon hade smycken och shit i väskan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 vem skulle göra sig besväret att döda någon för 1000 spänn? Sånna psykfall som dom där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det kanske är våldsspelen och filmerna ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 hmm.. igentligen.. jag tror knappast att dom visste att hon bara hade 1000 spänn.. vem skulle göra sig besväret att döda någon för 1000 spänn? Tror nog att dom trodde att hon hade smycken och shit i väskan.. Nej dom visste det säkert inte men det blev ju ändå så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det kanske är våldsspelen och filmerna ändå.. Tvivlar jag verkligen på! Precis som alla andra knäppskallar, har de lirat nåt våldsamt spel, så var dom knäppa i huvet innan. Btw, sorgligt att sånt där ska behöva hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 hmm.. igentligen.. jag tror knappast att dom visste att hon bara hade 1000 spänn.. vem skulle göra sig besväret att döda någon för 1000 spänn? Tror nog att dom trodde att hon hade smycken och shit i väskan.. Nej, det är antaligen som jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Tvivlar jag verkligen på! Precis som alla andra knäppskallar, har de lirat nåt våldsamt spel, så var dom knäppa i huvet innan. Btw, sorgligt att sånt där ska behöva hända. Självklart. De MÅSTE hursomhelst vara psykisky sjuka från början, för ingen normal gör så, inte bara för att man sett en film eller spelat ett spel. MEN...de kanske bara är sjuka på det sättet att de blir påverkade av spel, filmer. Jag menar alltså att om de levt för 100 år sedan när det inte fanns våldsamma spel och filmer så hade de inte gjort något - Även om de lider av en psykisk rubbning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 för de första är de helt sjukt och sen är de jävligt fegt av dom också att gå på en försvarslös 80 åring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts