Jump to content

idioter...

DanjO
 Share

Recommended Posts

Det är verkligen tragiskt med folk som går på äldre människor med svårigheter att försvara sig. Man undrar vad de tänker med egentligen. För dom så var hennes liv värt ynka 1000 kr.

hmm.. igentligen.. jag tror knappast att dom visste att hon bara hade 1000 spänn.. ;) vem skulle göra sig besväret att döda någon för 1000 spänn? Tror nog att dom trodde att hon hade smycken och shit i väskan.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm.. igentligen.. jag tror knappast att dom visste att hon bara hade 1000 spänn.. ;) vem skulle göra sig besväret att döda någon för 1000 spänn? Tror nog att dom trodde att hon hade smycken och shit i väskan.. :P

Nej, det är antaligen som jag sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvivlar jag verkligen på! Precis som alla andra knäppskallar, har de lirat nåt våldsamt spel, så var dom knäppa i huvet innan.

Btw, sorgligt att sånt där ska behöva hända.

Självklart. De MÅSTE hursomhelst vara psykisky sjuka från början, för ingen normal gör så, inte bara för att man sett en film eller spelat ett spel.

MEN...de kanske bara är sjuka på det sättet att de blir påverkade av spel, filmer. Jag menar alltså att om de levt för 100 år sedan när det inte fanns våldsamma spel och filmer så hade de inte gjort något - Även om de lider av en psykisk rubbning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor