Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Wie, nytt grafikkort tänker man, och trycker i det i burken. Men efter drivers och så är installerade så blir det störningar över hela skärmen. Det är VÄLDIGT irriterande pga. att det aldrig varit något problem med mitt GeForce... Det är ett 128 megs, Club Radeon 9200... Så om nån kan hjälpa mig, så tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Och det konstiga är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Kolla till vänster på MSN bilden... Ser du ränderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Kolla till vänster på MSN bilden... Ser du ränderna? Nej? borde jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Är det bara jag som ser dom, på min uppladdade bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Är det bara jag som ser dom, på min uppladdade bild? Tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Nu blir jag sur på min uppladdade bild... :'( men hursomelst är det typ "störningar" på skärmen, och det är störande ( )... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 humm.. har ni nån annan skärm hemma? testa me den.. kan ju vara skärmen de e fel på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 1. Kolla inställningarna 2. Uppdatera drivrutiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Drivrutiner: Nyaste från ATI's hemsida. Det kan ju vara att det inte kompar ihop med mitt Moderkort... @ GiZmo: Vi ska prova på brorsans dator, den är det nyare grejjer i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Blir det gröna o lila ränder?! Jag fick det förrut... vi updaterade bios och sen funkade det inte. Sen lämna vi tillbaka mitt ATi Radeon 9800 Pro och fick ett nytt... Nu funkar det iaf men det kan ha varit nå skinning progg som förstört graffekortet. Då menar jag te x Samurize och WindowBlinds... Och ett tips, installera endast drivisar om de behövs! och, dom ska vara signerade för microsoft <Ditt OS>... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det blir inga gröna ränder, men det blir liksom gråa skuggor runt alla objekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det blir inga gröna ränder, men det blir liksom gråa skuggor runt alla objekt. Testat å byta skin till ditt windows till orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Mitt tips är att du uppdaterar drivrutiner från ATI´s hemsida. Funkar det inte? Lämna tillbaka kortet och kräv pengarna tillbaka och köp ett Geforce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag har ett GeForce, men nu orkar jag inte med det längre... Pappa får Radeon'et, jag tar tebax mitt Geforce MX4. Alla jublar: Tjooooohoooo!! Tack för all hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts