danil89 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Vad gör BEP för musikstil? Jag gillar verkligen BEP's musik. Finns det någon fan site? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 pop väl jag vet ingen sajt men jag tycker också dom är bra "shut up, just shut up shut up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Dom är och förblir hiphop, dock inte så bra sådan på senaste tiden. Deras tidigare grejer är bättre. Prova typ www.blackeyedpeas.com eller något liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag kan en där man kan tanka låtar så är de lite fakta och så! Men de kanske är warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag kan en där man kan tanka låtar så är de lite fakta och så! Men de kanske är warez. Nee Då skulle den officiella sidan vara warez (om det finns någon) för man brukar oftast kunna tanka 1 ..2 låtar för att se om gruppen är bra. Men jag vet inte kan man tanka hela albumet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Nee Då skulle den officiella sidan vara warez (om det finns någon) för man brukar oftast kunna tanka 1 ..2 låtar för att se om gruppen är bra. Men jag vet inte kan man tanka hela albumet eller? Alla albums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Alla albums. Ville bara att du skulle veta: Länkar du till sidan får du en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Ville bara att du skulle veta: Länkar du till sidan får du en varning! Vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Hörde förut på ett brittiskt skvaller program att de kallade Black Eyed Peas musik för PopHop, det är ju någon blandning av de två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag tar självmord, BEP är inte ens nära Hip-Hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag tar självmord, BEP är inte ens nära Hip-Hop. Jo faktiskt. Hip-hop har en enorm utbreddning med olika slags "stilar" typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag vågar inte kalla det Hip-Hop i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag vågar inte kalla det Hip-Hop i alla fall. Fegis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 BEP är hiphop. Men visst, nu på senaste tiden (då tjejen har kommit in i gruppen) har dom börjat köra lite pop. Till Scraw, fixa några gamla grejer med dom, för dom har "ändrat" sin stil sen dom blev MTV's gullegrisar, alltså komerciellt gångbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Dom har bara gjort en bra låt och det är "BEP Empire" tackvare Dj Premier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts