GTA-Vice-City-Demo Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) vet nån vart Dodo och Romero's Hearse finns i GTA: Vice City? Redigerad 13 mars, 2004 av GTA-Vice-City-Demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 vet nån vart Dodo och Romero's Hearse finns i GTA: Vice City? Dodo finns inte, men du kan hitta Skimmer (likande som Dodo) bakom filmstudion, efter att du klarat uppdraget Dildo Dodo. Romero´s Hearse kan du endast få i ett uppdrag var du skall döda några kubaner, kommer inte ihåg vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Dodo finns inte, men du kan hitta Skimmer (likande som Dodo) bakom filmstudion, efter att du klarat uppdraget Dildo Dodo. Romero´s Hearse kan du endast få i ett uppdrag var du skall döda några kubaner, kommer inte ihåg vad det heter. och om man inte tar bilen av Haiterna så går den förlorad genom hela spelet Man kan ioförsej fuska till sej den :"> Redigerad 13 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jisses! Nu blev jag nyfiken Den har jag missat totalt Nån som har en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Romero´s Hearse kan du endast få i ett uppdrag var du skall döda några kubaner, kommer inte ihåg vad det heter. Det är Avery Carringtons sista uppdrag, Two Bit Hit. Och du ska döda några Haitier. Edit: @ Diver: Redigerad 13 mars, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Man ska inte döda alla Haitier, räcker med att man tar ledaren och sen drar ut från Little Haiti...btw, fan vad bra minne jag har, gjorde det uppdraget typ i somras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 hmm.. jag missade att ta den bilen och spara den,,, attans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Fan jag hade sparat Loce fist limon men den försvan ur garaget :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Fan jag hade sparat Loce fist limon men den försvan ur garaget :'( :'( Haha, du är rolig du. När du har klarat alla uppdrag för Love Fist så står deras limo typ alltid utanför deras studio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Haha, du är rolig du. När du har klarat alla uppdrag för Love Fist så står deras limo typ alltid utanför deras studio. vad har durå???? dator eller ps2????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts