xekenx Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 kommer man kunna köpa hus i GTA Vice City? hur funkar detta då? är det så att man köper ställen där man kan göra save på eller har man mer nytta av att köpa hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 kommer man kunna köpa hus i GTA Vice City? hur funkar detta då? är det så att man köper ställen där man kan göra save på eller har man mer nytta av att köpa hus? Kolla tråden: Köpa hus istället för att skapa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 ja gjorde det, men det vara bara massa bråk i den strängen. mm massa tjaffs om namnet på den som skrev inlägg.. gav mig inget svar.. därför gjorde jag en ny.. oki?? nån som vet nått då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 ja gjorde det, men det vara bara massa bråk i den strängen. mm massa tjaffs om namnet på den som skrev inlägg.. gav mig inget svar.. därför gjorde jag en ny.. oki?? nån som vet nått då? Ok. Ja man ska köpa sitt Hideout. Jag hörde också av Funnylin att om man köper en bilaffär kan man va med i dragrace. När man köper ett ställe i hamnen kunde man ha båtrace eller nåt, och så kunde man köpa en filmstudio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 damn detta spelet kommer fan slå det mesta... mm allt detta utöver allt annat kul man hört och läst om spelet.. hehe fan kan inte vänta tillss posten kommer på fredag hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 damn detta spelet kommer fan slå det mesta... mm allt detta utöver allt annat kul man hört och läst om spelet.. hehe fan kan inte vänta tillss posten kommer på fredag hehe Tur för dig jag har inte ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Man kommer kunna köpa en stripp bar, bil affär, en villa mm. om man köper stripp baren så får man göra uppdrag för dom osv. Man kan käna pengar på sina företag som man har köpt!! Man börjar med att bo på hotel sen får man köpa eller ta över ett hideout med garage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Tur för dig jag har inte ps2 har du inte ps2? fan vad jobbigt det kommer bli att läsa aom allt coolt med spelet då? fan snart jul bara att önska sig hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 skandal att inte ha ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Man kommer kunna köpa en stripp bar, bil affär, en villa mm. om man köper stripp baren så får man göra uppdrag för dom osv. Man kan käna pengar på sina företag som man har köpt!! Man börjar med att bo på hotel sen får man köpa eller ta över ett hideout med garage! damn så man kan köpa en strippbar? och tjäna pengar på sina företag? vad är skillnaden på att köpa en villa och ett hideout? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) jag tror att man kan hyra eller köpa sitt hideout, om man htr får man väl betala mkt under lång tid men om man köper så slipper man väl hyra..sen vet jag inte om jag tror att man kan köpa "företag" och så.... men vi får se på fredag! Redigerad 4 november, 2002 av fablenine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 vad jag hört så kan man hyra eller köpa hideout... alltså, stannar du på hotell som man gör i början så betalar du en hyra för varje natt.. att köpa innebär nog bara mindre ställen, man har nog inte råd med stora villor.. man får nog också låna ställen utav sina bossar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Fan va coolt med strippbaren (uppdragen m.m ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 eller hur kommer det bli coolt!!:...*jippi*....men dom som har förbeställt det får inte det förren på måndag eller tisdag....(vissa av dom......det beror på vem man har förbesstält hos......)....och på webbhallen eller cdon eller var det va.....så kommer spelet inte ut i lager förren 11 nov....alltså 3 dagar mer......*fy va jobbit*...alltså e det bättre att inte förbeställa det....jo...det beror på var man köper det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 skandal att inte ha ps2 Ärligt talat så skulle jag inte vilja uppleva en så stor spelupplevelse som VC antagligen är på PS2.....ett sånt spel kan bara utgöra sin fulla rätt på en PC.....PS2 suger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) Ärligt talat så skulle jag inte vilja uppleva en så stor spelupplevelse som VC antagligen är på PS2.....ett sånt spel kan bara utgöra sin fulla rätt på en PC.....PS2 suger!!! Jag testade PS2 för första gången idag och spelade ett spel som innehöll auto-aim, det är mycket lättare att sikta med musen på PC. Redigerad 4 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ärligt talat så skulle jag inte vilja uppleva en så stor spelupplevelse som VC antagligen är på PS2.....ett sånt spel kan bara utgöra sin fulla rätt på en PC.....PS2 suger!!! jag håller med till 10000% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag också!! men vi slutar diskutionen nu så det inte kommer in massa ps2-lovers o börjar tjafsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 hahaha jag är ps2 lover.... men visst en PC slåt väl det mesta, men det kostar fan så mycket mer att maxa en PC idag för att lira de grymmaste spelen än vad det kostar att köpa en ps2 om man nu BARA ska lira spel... arbetar själv med datorer och vet mkt väl vad kostar och hur kul det är att leka med dem hehe men det kostar som fan tyvärr.. tur att företaget ja jobbar på betalar.. hehe en som både har PC och ps 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 håller med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts