Jacker Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 The 70's! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jag hoppas på någorlunda nutid (90-04) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jag hoppas på någorlunda nutid (90-04) GTA3 1998. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Hoppas/tror på någolunda nutid, 95-2004 kanske. Men ärligt.. GTA:SA loggan skriker ju inte så mycket 70-tal precis. Vad är det som lutar åt 70-tal? jo lite e skyltar i VC,GTA3 med lite siffror på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Men ärligt.. GTA:SA loggan skriker ju inte så mycket 70-tal precis. Vad är det som lutar åt 70-tal? jo lite e skyltar i VC,GTA3 med lite siffror på. Tycker du att den skriker nutid då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 60-70 talet, tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Utspelar sej verkligen GTA2 i framtiden? Jag är inte så säker på det. Vem påstår att det gör det? Bilarna ser väldigt gamla ut med delad vindruta osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Tror det blir innan VC. Alltså 70-talet. Hoppas inte på någonting. ...Jo, kanske.... Om Tommy skulle vara tonåring(vilket skulle vara ganska troligt, om det utspelar sig i 70-tal). Det skulle vara grymt att vara typ 17 år och ha ett litet gäng med sina kompisar. Barn i GTA(i alla fall ungdommar). Typ "A Bronx Tail"(svensk titel "I Skuggan Av Bronx"). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 San Andreas 70-tal! sedan näösta gta binder ihop alla tre spelen.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
El Gringo Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Men GTA London utspelade sig på 60-talet och Vice City på 80-talet, GTA I och GTA III på 90-talet och GTA II i framtiden, då återstår 70-talet och tiden innan 50-talet. Jag tror på 70-talet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 För mig spelar det ingen roll bara det blir bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Vote: Efter GTAIII Bara något år eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
124 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Man kan ju se på det realistiskt också: Hur gammal är Tommy? Är han ens påtänkt på 50-talet? för inte är han ju 50 inte?? Har också suttit och läst runt, har även läst i ett tyskt GTA-forum och det lutar som Funnylin säger åt 70-talet. Något som jag inte är helt nöjd med men vi får väl se. Jag hoppas på nåt mellan VC och GTA3 och ghetto som fasen... med den musiken som var bäst då.. hiphopen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag hoppas på nåt mellan VC och GTA3 och ghetto som fasen... med den musiken som var bäst då.. hiphopen! Du sa det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 För att vara exagt så säger jag att GTA: San Andreas utspelar sig 1992, har läst på baksidan av fodralet "... in the early 90's..." plus att det står "Los Santos International, 1992" då man startar på nytt i spelet... Stod då så för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Du, ta och kolla datumet innan du postar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 För att vara exagt så säger jag att GTA: San Andreas utspelar sig 1992, har läst på baksidan av fodralet "... in the early 90's..." plus att det står "Los Santos International, 1992" då man startar på nytt i spelet... Stod då så för mig. Skickligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Efter GTAIII Men det skulle vara bra om det skulle utspela sej på år 2001 (t.ex.) Redigerad 8 oktober, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 För att vara exagt så säger jag att GTA: San Andreas utspelar sig 1992, har läst på baksidan av fodralet "... in the early 90's..." plus att det står "Los Santos International, 1992" då man startar på nytt i spelet... Stod då så för mig. Smidigt grabben, man går inte bakåt i forumet, eller söker på gammla trådar o drar upp dem för lite skit, det här skrev dem ett tag innan San andreas släpptes till ps2, säger det igen, smidigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 För er som inte vet det så utspelarsig Vice city på 70 talet och SA på 80 talet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts