Jump to content

San Andreas

När vill du att SA ska utspela sig?  

98 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror det blir innan VC. Alltså 70-talet.

Hoppas inte på någonting.

...Jo, kanske....

Om Tommy skulle vara tonåring(vilket skulle vara ganska troligt,

om det utspelar sig i 70-tal).

Det skulle vara grymt att vara typ 17 år och ha ett litet gäng med sina kompisar.

Barn i GTA(i alla fall ungdommar).

Typ "A Bronx Tail"(svensk titel "I Skuggan Av Bronx").

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju se på det realistiskt också: Hur gammal är Tommy? Är han ens påtänkt på 50-talet? för inte är han ju 50 inte?? <_<

Har också suttit och läst runt, har även läst i ett tyskt GTA-forum och det lutar som Funnylin säger åt 70-talet. Något som jag inte är helt nöjd med men vi får väl se. Jag hoppas på nåt mellan VC och GTA3 och ghetto som fasen... med den musiken som var bäst då.. hiphopen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...
För att vara exagt så säger jag att GTA: San Andreas utspelar sig 1992,

har läst på baksidan av fodralet "... in the early 90's..." plus att det står "Los Santos International, 1992" då man startar på nytt i spelet... Stod då så för mig. ^_^

Skickligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vara exagt så säger jag att GTA: San Andreas utspelar sig 1992,

har läst på baksidan av fodralet "... in the early 90's..." plus att det står "Los Santos International, 1992" då man startar på nytt i spelet... Stod då så för mig. ^_^

Smidigt grabben, man går inte bakåt i forumet, eller söker på gammla trådar o drar upp dem för lite skit, det här skrev dem ett tag innan San andreas släpptes till ps2, säger det igen, smidigt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...