Funnylin Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 När skulle du hellst vilja att San Andreas utspelade sig? Dom flesta rykten som sprids på nätet pekar ju på 70-talet, något som jag för övrigt vägrar lyssna på etersom jag vill att San Andreas ska knyta ihop VC:s och GTAIII:s storylines. Och för att det ska hända krävs det mitten av 90-talet eller efter GTAIII. Det jag hoppas mest på är naturligtvis att det utspelar sig efter GTAIII. På ytan är San Andreas en idylisk stad på västkusten, men i den undre världen styr makthungriga män det mesta av staden. I den stora lyxvillan i norr bor stadens(Obligatoriska)italienska maffia familj. Dom kallar sig Vercetti. I den lite fattigare delen håller Diablos till, dom sysslar med sånt som dom andra gängen inte gärna lägger sina händer på. Plus Avery Carrington, Donald Love och nått Kinesiskt gäng. Snälla låt det INTE utspela sig på 70-talet!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) Personligen skulle jag vilja att det utspelade sig under 90-talet. Mellan GTAIII och Vice City. Redigerad 12 mars, 2004 av Deltanator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag hoppas på 70-talet eller ännu bättre "50-talet" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Mellan GTAIII och Vice City. Början av nittiotalet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Efter GTA III. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Efter GTA III. Tycker jag med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 asso jag vill ha nu tiden vilket e typ efter gta3 för vice city såg inte så... Ghetto ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Vote: Innan Vice City Skulle va kul me 70-tal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag har exakt samma åsikt som Funnylin.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag har exakt samma åsikt som Funnylin.. Jag också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 spelar ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 det blir antagligen 70 taler kanske blir roligt , men jag skulle vilja att nästa gta , gta4 eller nått blir i nutid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Skulle vara grymmt om man var en ung Donald Love...! VOTE: Innan Vice City! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Det blir nog 70-tal. Sedan 60-tal 50-tal 40-tal osv ända ner till förbudstiden i usa. Det är min teori. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 VOTE:innan Vice City men ärligt talat spelar det ingen roll! Kanske som Funny sa men jag tror nog ändåså det blir innan VC! Jag fattar inte hur du tänker när du säjer att det ska binda ihop storylinesen?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 det spelar ingen roll vart det utspelar sej-bara det e lika kul son Vice city/GTA 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Skulle vara grymmt om man var en ung Donald Love...! I VC är Donald ganska ung...men främst av allt, han är en mes...och om det utspelar sig på 70-talet har jag räknat ut att han är ännu yngre...och en ännu större mes. Jag fattar inte hur du tänker när du säjer att det ska binda ihop storylinesen?! Hur jag tänker? Lol, ifrågasätter du min hjärna? Nä men allvarligt...Aldrig undrat vad som hände med Donald Love? Vad gjorde Tommy efter att han tagit över VC(Enligt min teori däruppe blir han en fet maffiaboss i San Andreas)? Osv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jo precis, ett av de största GTA-mysterierna är ju vart Donald stack i det där uppdraget i gta3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Har läst massor teorier på några fansidor nu...och dessvärre pekar väl det hela på 70-talet(Men jag vill fortfarande inte tro det). 70-tals teorier: Nudist mannen i GTAIII:s Chatterbox: Han snackar om hur deras förening formades på 70-talet. Ammunation:s reklamskyltar: Längst ner står det nått med att dom levererat vapen i USA sen 1978.(Finns flera) Finns en mycket interesant post GTAIII också. Det finns tydligen något spelprogram i USA som visar vad "gubbarna" gör när man inte spelar(Allt i en tecknad stil). Och iaf en man klädd som Tommy springer omkring i ett köpcentrum och slår en kärring(Eller nått sånt)och så säger han: Jag hatar att shoppa i San Andreas En populär teori är också att GTA1 utspelade sig i nutid, GTA:London dåtid och GTA2 framtid. GTAIII nutid, VC dåtid, och SA alltså framtid!(Inte för mycket framtid bara...2005 vore lagom) Föresten undrar jag om det asiatiska gänget Zaibatsu(Dom nämns nämligen på radion i GTAIII) från GTA2 är från Japan eller Kina...för om det är ett kinesiskt gäng är det säkert dom som dyker upp i SA(Kan ju iof vara Yakuza igen...men det känns inte lika interesant) P.S Läste nått jag totalt glömt bort alldeles nyss på IGN...det var att Donald lämnade ett brev efter sig till Fido(I Loves Disappearance)...men vi får ju aldrig reda på vad det står...kommer Fido och Donald återförenas i SA(Har alltid tyckt att dom passat bra ihop ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 gärna mellan 50-70 talet det skulle avra grymt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts