Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) Jo jag har köpt en hyfsad baslåda till datorn men den står nära datorn och min fråga är kan inget pajja i datorn om den står och dunkar bredvid? PS dom dunkar på friskt.. Lite info om högtalarna!! Redigerad 12 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Min baslåda har inte dunkat sönder nått iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Fläskar du på mkt eller lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Min har inte förstört nånting iallafall... Och min är rätt kraftig. Om man vill. Så jag tror inte att det är nån fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Någon som kan ge mig adressen till en billig bra baslåda? Blir det bra ljud av att ta en subwoofer och bygga in den i en trälåda, och koppla den till en förstärkare? Hoppas ni förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Vet inte riktigt. En sub är ju en låda i sig själv så man vet aldrig men hursomhelst är det ju cp att ha baslådan någon annanstans än i MITTEN. ljudet styrs ju fel då. blir galna effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Min har inte förstört nåt...fläskar på otroligt. Och Skribb....Pappa säger att det inte spelar nån roll var i rummet baslådan står...blir samma effekt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Vem bryr sig om vad din farsa säger Det är bäst om den står i mitten eller i nåt hörn i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts